Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 22 mei 2021

Zeemeeuw en schelpen.

Voor deze kaart ben ik in mijn doos met lapjes gedoken en vond toen nog een stofje met allerlei afbeeldingen van zee en strand.
Dat ik nog wat lapjes heb uit de tijd dat het maken van kaarten met stof in was, dat komt nu dus goed van pas.😀
De kaart bestaat uit twee losse delen (gestanst met een labelmal van Crealies) en aan elkaar verbonden met twee banners.
Uit het bovenste deel heb ik een rechthoek gestanst (Crealies) en hierachter een achtergrond geplakt.
De achtergrond heb ik gemaakt met Distress inkt.
Aan de randen touw geplakt (mal van MD)
De Meeuw en de schelpen heb ik ruim uit de stof geknipt, toen op papier gelijmd en daarna uitgeknipt en op de kaart geplakt.
Hier de kaart in groter formaat.


Challenge:

21 opmerkingen:

  1. Ja, wat zijn er al heel veel hobby spullen voorbij gekomen hè Wies, ik heb ook stofjes gehad en er dingen mee gemaakt. Omdat een mens niet alles kan bewaren heb ik toch wel veel dingen en stofjes opgeruimd. Je hebt een super leuke kaart gemaakt met de stofjes en de randen met touw een heel mooi detail en ook je distress achtergrond!
    Fijn pinksterweekend Wies,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar, wie wat bewaart....Een mooie zomerse kaart heb je met dat stofje gemaakt Wies. Leuk die wazige achtergrond, het touw en die mooie schelpen op de voorgrond.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan met de stofjes Wies...daar hebben we inderdaad ook kaartjes mee gemaakt!
    Ik vind de stans van Crealies ook mooi.
    je hebt het rustig gehouden met deze kleuren....mooie kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, maritieme kaart, heel leuk gedaan met de stofjes en een mooie achtergrond
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat mooi Wies! Was weer eens leuk om te doen he?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf maritiem tafereeltje met de stoffen zeemeeuw en schelpen. Leuk gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, was ik gisteren al aan het zoeken naar een boekje "kaarten met stofjes" en nog gevonden ook :-) Maar eigenlijk hebben we dat niet nodig, dit is in elk geval een gaaf kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I am very glad you joined us this week at Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog. I hope you had a fantastic time!!! See you back very soon to play in another amazing challenge. :)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
    Lil Patch of Crafty Friends Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart met het stoffen tafereeltje. Je hebt de kaart superleuke gemaakt mooie details. En ja wie wat bewaard... het komt altijd weleens weer van pas Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel MOOI is je strandkaart Wies.....het lijkt net een boekje.
    En als je wat van vroegere tijden hebt.....kun je dat weer opnieuw gebruiken.
    Dank je wel voor je LEUKE reactie op mijn "welkomstkaartje".
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem heel gaaf. Mooi in naturel kleuren.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig dit maritiem kaartje Wies...leuk gedaan die stoffen schelpjes erop...
    groetjes en nog een paar mooie pinksterdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wies,
    Ik had een aantal kaarten gemist maar heb ze nu allemaal teruggekeken en wat heb je weer goed uitgepakt,prachtige kaarten. Ook hele mooie foto’s van jullie korte vakantie,heerlijk even eruit he en wat een mooie omgeving. Ook deze meeuw op stof kaart is een pareltje,ik zag die techniek op een beurs en vind hem erg leuk maar om weer van alles aan te schaffen zag ik toen niet zitten...jij had het gelukkig nog liggen...
    Een fijn weekend verder en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh zeg wat mooi is dit!!
    Jij bent goed in bewaren en nu zie je maar, het komt altijd weer van pas😉.
    Dit kaartje kan je hopelijk gauw versturen, het is er echt 1 die bij mooi weer past.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Wies, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een beauty, je hebt echt een heel mooi tafereeltje samengesteld Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great card. Thanks for joining TTCRD challenge. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous design! Thanks for joining our Anything Goes Challenge.  Please join us again real soon!
    Hugs, Joy
    JoyWilsonInk
    Lil Patch of Crafty Friends Owner and Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee om op deze manier stof te gebruiken op je kaart. Wat geeft dat een mooi effect. Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...