Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 14 mei 2021

Stinkdier / skunk

Wij zijn vanmiddag teruggekomen van een midweek in Twente.
We hebben het heerlijk gehad. Ook wat weer betreft hebben we geboft. Want op een enkele bui na hebben we droog en ook meestal zonnig weer gehad.
In een volgende post zal ik nog wat foto's laten zien.
****
Ook wil ik mijn nieuwe volger Myriam van harte welkom heten. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Ik ga jouw blog ook opzoeken en  ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren .
****
Een tijd terug heb ik een creatie voor TNT Artspirations  gemaakt. De creatie vind je hier. 
Ik heb toen deze digi gewonnen die ik mocht uitzoeken in de shop TNT Artspirations.
Hoogste tijd om er eens een kaart mee te maken.
De achtergrond en de stroken zijn allemaal stukjes behang.
De bloemen en blaadjes zijn uitgeponst.
De tekst gestempeld (Leane Creatief)
De digi is gedeeltelijk ingekleurd met Derwent potloden.

Challenge:

******

Ik sta in de Top 3 van  de April challenge van 52 WTC




 

4 opmerkingen:

  1. Beautiful card. You did a great job with my image. Thanks for the shout-out. hugs, Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart wies. Gefeliciteerd met je topploegen. Je kaart is ook een echte topper dus wel verdiend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That´s a beautiful project. I like the colors a lot.
    Thank you for your entry at Friendship Challenge.
    Good luck and all the best!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine wunderschöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Friendship-Challenge.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...