Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 3 mei 2021

Boera!

Carla was 21 april jarig. De pop up kaart die ik haar gestuurd heb, heb ik nog niet laten zien op mijn blog. 
Carla en haar man hebben een melkveebedrijf, vandaar een koeienkop  op de voorkant van de kaart en allemaal kleine koetjes aan de binnenkant. 
Ik ben met deze kaart ook nog 1 van de gelukkige winnaars van een mooie bloemenstempel die Carla weggaf vanwege haar 60ste verjaardag. 😃

Papier van Art Talent 
Postzegelstansen van Ali.
Koe ingeklerud met Derwent potloden.
Tekst en cijfer gemaakt in Word.
Aan de binnenkant hetzelfde papier. Een heel stel kleine koetjes en cijfers geplakt op een rood bloemetje (Leane Creatief)
Deze teksten zijn ook weer gemaakt in Word.
Hier zie je het uitschuifdeel van de kaart met een grotere  koe.
De werkwijze van deze kaart kun je HIER vinden.

Challenge:

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor Carla met al die koetjes erop. Leuk modelletje heb je gekozen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een geweldig leuke kaart is dit zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is supermooi! Ik kan me ook goed voorstellen dat hij gekozen werd voor een prijs.
    Met koe is sowieso altijd goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooie kaart met de leuke koetjes!ik houd ervan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zó leuk!!
    Ik vind vooral eem woordspeling op een kaart erg leuk en dan samen met deze lieve koeien, erg grappig.
    Het model is TE leuk, en terechte kaart die gekozen werd door Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat een leuke kaart. Vooral de binnenkant heb je super gemaakt Wies.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wies nog een keertje een dikke merci.
    Ik vind deze kaart echt fantastisch.
    Het model is zo mooi en die leuke koeien maken het natuurlijk helemaal af.
    Je had het envelopje heel goed vastgeplakt, ik kreeg het bijna niet open,
    maar toen ik het kaartje zag, maakte het me helemaal vrolijk.
    Een pronkstukje tussen de andere pronkstukjes, ik geniet er nog elke dag van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart. Mooie voorkant en een verassende binnenkant. Leuk model en de ontvangster was ermee in haar sas. Hoe leuk kan dat zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart met de koe op de voorkant en al die koetjes in de binnenkant, echt mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaart voor Carla, heel verrassend en zo leuk al die koetjes! Leuk dat zij er zo blij mee was.
    Ik werd ook blij van de kaart die je mij stuurde en die ik vandaag kreeg, wat een beauty! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I am very glad you joined us this week at Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog. I hope you had a fantastic time!!! See you back very soon to play in another amazing challenge. :)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
    Lil Patch of Crafty Friends Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a fun card! Thanks for joining our Anything Goes Challenge.  Please join us again real soon!
    Hugs, Joy
    JoyWilsonInk
    Lil Patch of Crafty Friends Owner and Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wies, I love your project. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Danka CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so cute! Thanks for joining us at Lil Patch of Crafty Friends. Julie, DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De Koe-kaart is helemaal top!
    Super dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very cool card and design. Nice work. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Judy CT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...