Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 1 mei 2021

DT DoAl(l)Kreatives #53 Mei/May Twister-sister Paselkleuren en Voorjaarsbloemen/ Pastelclours and Spring Flowers

De DoAl(l)Kreatives challenge #53 is een Twister Sister Challenge met het thema:
Pastelkleuren en voorjaarsbloemen
Onze sponsor is Sheep Ski Design
*****
The  DoAl(l)Kreatives challenge #53 is a Twister Sister Challenge with the theme:
Pastel-colours and  Spring Flowers
Our sponsor is Sheep Ski design
Ik heb de kaart simpel gehouden.
De digi van Sheep Ski Design "peonies no. 154" is ingekleurd met Derwent potloden.
Uitgesneden met een stans van Crealies. Gemat op een wit en roze vierkant ook van Crealies.
Tekstdigi.
******
I kept the card simple.
The digi from Sheep Ski Design "peonies no. 154" is coloured with Derwent pencils.
I cut it out with a die from Crealies. And added two bigger squares (Crealies) , one white and one pink.
Text digi.

******
Op het  DoAl(l)Kreatives blog kun je de inspiratiekaarten van de andere DT leden zien.
Je kunt meedoen met deze challenge tot eind mei.
*****
On the  DoAl(l)Kreatives blog you can see the inspiration cards of the other DT members.
The challenge lasts till the end of May.





8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wies, leuke afbeelding heb je gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is ook heel mooi, met dezelfde digi als ik. Ik had me alleen een dag vergist! Zo stom... nou ja dan komt hij morgen bij mij op het blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Wies , vanwege een heerlijke midweek aan zee heb ik wat berichten gemist maar heb nu rustig zitten genieten van al jouw moois; de prachtige kaart met het lieve winterkoninkje, de gave kaart met het schattige geisha-meisje...wat vonden jullie een geweldig mooie wandeling zeg,jullie foto’s zijn ook erg mooi,ideaal dat het zo dichtbij was en toch onbekend...NL is zo mooi!
    Je schattige kerstkaart van week 18 met dat cute uiltje,zo gaaf. En ook de inspiratiekaart van vandaag is ontzettend mooi geworden.
    Ik heb hier meteen op al je kaarten gereageerd want ik loop zover achter dat de robot niet blij word als ik op elke post apart reageer verwacht ik....
    Een heel fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloemige kaart. D3 foto boven is erg mooi. Word je vrolijk van... mooie kleuren. Ik zag dat ik alweer verschillende mooie kaarten van je heb gemist. Heb op de wandel link geklikt zag er ook mooie routes bij staan... dank je wel.fijne zondag nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaart
    Mooi de velde tulpen .bij ons staan ook alles in bloei
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje met leuke bijpassende omkadering!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige kaart, heel mooie bloemen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...