Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 7 mei 2021

Bloemen en vlinder

Een kaart met bloemen is altijd leuk om te maken en te versturen.
Deze heb ik gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches

                       Met een deel van de stempelset ( Craft Emotions) die ik laatst van Carla kreeg, 
                     heb ik de cirkel bestempeld.  De afdrukjes zijn ingekleurd met Derwent Potloden. 
                                                  Uitgestanst met mallen van Crealies.
          Papier uit verschillende blokjes en de binnenkant van een envelop (het textielachtige papier)
                          De bloementak heb ik nog een keer extra gestempeld en ingekleurd. 
                                         Daarna alleen de bloemen uitgeknipt en opgeplakt.
                                                              Tekst gemaakt in Word. 
                                                             Sketch  Cheerful Sketches

Challenge:

14 opmerkingen:

  1. Prachtig Wies en ook jeel leuk om te lezen hoe je de kaart hebt gemaakt! Ook nog heel erg bedankt voor je betetschaps wensen. Gaat iedere dag klein beetje vooruit gelukkig.
    Fijne avond...gr. Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, met deze sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige elegante kaart, lief die kleine bloemetjes erover gestrooid. Schitterende kerstkaart, heel mooi model en mooi aangekleed.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Dank je wel voor het meedoen bij Cheerfulsketches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk en mooie kleuren! Leuke sketch is dit ook, zeg. Daar ga ik me deze maand vast nog even aan wagen.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en fijn bloemenkaartje. Knap!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met de bloemenstempel, je hebt heel leuk papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt.
    Ik heb met deze sketch ook een kaart gemaakt, maar had er moeite mee.
    Bij jou passen de papiertjes allemaal zo mooi bij elkaar, het is 1 geheel.
    De bloemen erop vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Wies. Leuke schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart in prachtige kleuren heb je gemaakt, Wies.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart, leuke sketch.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So very pretty!

    Thank you so very much for playing along in our 400th challenge over at Creative Knockouts! Good Luck and I hope to see you again next challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge mei
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je bloemenkaart is prachtig! Leuk dat je meedoet met onze schetschallenge!
    groetjes
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...