Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 25 mei 2021

DT Doortjes Digi’s mei thema #Jonge dieren.

  Vandaag twee kaarten. Hieronder de post als Gastdesigner voor Kleuren met potloden en in dit bericht een kaart voor het DT van Doortjes digi's. Met het thema van deze maand (jonge dieren) hebben we als DT van Dora deze keer gewerkt met oudere digi’s.  
Je kunt ze allemaal vinden in de digi shop onder “realistische dieren / realistic animals”.
Sally en ik hebben , zonder het van elkaar te weten, de digi giraffe gebruikt.
Dit is mijn kaart geworden.
De basis is een kaart van craftkarton.
Hierop het design papier.
De digi ingekleurd met Derwent potloden uitgestanst met een mal van Crealies. en gemat op craftkarton.
De klimop en de bloem zijn van Marianne Design. Het hart van de bloem van Crealies.

En neem vooral een kijkje op het blog van Dora om de kaarten van de ander DT leden te bekijken voor meer inspiratie.


8 opmerkingen:

  1. A fabulous card Wies, a beautiful image and lovely details.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met deze giraffe. Zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze digi blijft toch prachtig.
    Je hebt hem in een prachtig decor geplaatst.
    top gedaan Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met deze giraffe Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje met de giraffes erop Wies. De blaadjes rand is ook leuk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje weer Wies. Ik zag de voorbeelden al bij Dora voorbij komen en zag inderdaad nog een keer de giraffes. En toch zo verschillend.
    Ik reageer met mijn DT account, want op een of andere manier vond de robot me weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning, absolutely gorgeous card with those fabulous colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...