Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 11 mei 2021

Washi VW busje


Mijn favoriete auto stans van het VW busje  weer eens gebruikt. Dit keer heb ik er  eentje van washi tape gemaakt.
Papier van Craft Sensations. 
3 verschillende strookjes washi tape. 
Twee soorten daarvan heb ik op een stukje papier geplakt en toen  de VW  bus 2 x uitgestanst. 
Uit de geruite VW een deel geknipt en op de andere geplakt. 
Afgewerkt met zilverkleurige stickerrandjes, rondjes en een tekst. 
Sketch van De Egel

Challenge:

12 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart met het vw busje Wies. Leuke schetsuitwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk versierd de VW bus! Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een MOOI kaartje Wies met een hele MOOIE VW-bus. LEUK met al die zilveren stickerrandjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf om die VW bus van washitape te maken. Superleuke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart, zeker hoe je het volkswagen busje hebt gemaakt.
    Stoere kleuren en die tapejes heb ik ook allemaal (ik heb echt te veel😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart Wies. Mooie kleuren en leuk die bus van washi-tape. Mooie uitwerking van de sketch.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof dit kaartje met het VW-busje! Ze blijven bijzonder hé ☺ Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk resultaat.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, je hebt m'n droomauto prachtig verwerkt in je kaartje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie leuke kaart met het vintage busje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou zo'n prachtige bus in ruit motief hebben wij nooit gehad, wat een leuk en origineel idee.
    Mooie kaart geworden.
    Wat een prachtige foto van de tulpenvelden.
    Ik zag ze vorige week toen we in Egmond waren.
    Dank je wel voor jou deelname aan deze challenge van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wies,
    ik dahct toch zeker dat ik ene reactie had geschreven. Wat gek! Het is in elk geval een heel leuke kaart! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...