Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 24 mei 2021

Dame met roos

Bij challenge blog 2 Sisters on the Blog loopt nu de 50ste challenge.
De bedoeling is dat je 1 van de 2 kaarten lift en 
dan een verjaardagskaart voor een vrouw met een label maakt.
Ik heb de kaart van Nicolette gelift.
Het papier komt uit oude vintage blokjes.
De rand is een mal van de Action.
De label is van Crealies.
Daarop een digi van A Day For Daisies die ik heb ingekleurd met Derwent potloden.
Van Harte gestempeld (Marianne Design)
Bloemen van Leane Creatief, takjes van Marianne Design.
Verder heb ik nog lint, kant en perlgel gebruikt.
Hieronder de gelifte kaart van Nicolette.


Challenge:
                                                              Morgan's Art World #5 (2)            
                                                              Crafty Creations #421 (2)

 

7 opmerkingen:

  1. Goed gelukt kaartje Wies!
    Leuk dat je de uitdaging bent aangengaan, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi gelift kaartje, Wies. Toevallig heb ik er vandaag ook eentje gemaakt (komt de 27e op mijn blog).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaartje leuk geworden Wies....mooi gelift!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit liftkaartje Wies...de leuke stempel prachtig ingekleurd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf gedaan. Hij staat ook op mijn to do lijstje...maar de tijd dringt een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart. Heel leuk dat je meedoet bij onze 50e challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...