Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 28 mei 2021

Bokeh met gestempelde bloemen silhouetten.

 De bokeh techniek heb ik al wel eens uitgeprobeerd, maar dat was al een tijd geleden.
Het was dus wel weer een uitdaging. Ik had nog wel een stuk mica waar ik wat cirkels uit gestanst heb en die heb ik als mal gebruikt.
De gekleurde cirkles zijn allemall met Distress Inkt gemaakt. Alleen witte inkt heb ik niet. Daarvoor in de plaats dus maar  wat verdunde witte acryl verf gebruikt.
De bloemen silhouetten zijn stempels van Marianne Design.
De teksten zijn stempels van Craft Emotions (links) en Leane Creatief (rechts)
De randen van de bokeh achtergrond wat ingesmeerd met witte verf.

Challenge:

Met deze kaart ben ik random winnaar van TTCRD 25th May geworden.




16 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan de verloop van cirkels en kleuren, net als de kleurencombi. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig, Wies. Goed idee met wat acrylverf, kan natuurlijk ook.
    Ik heb wel witte inkt, maar geen idee of die uitgedroogd is...zo lang niet gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Wies!
    Inderdaad met acrylverf kun je dit effect ook krijgen, slim bedacht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wies , leuke achtergrond tof kaartje.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hè, deze techniek.
    Ik maakte afgelopen week ook 2 kaartjes ermee.
    Wat een mooie kaarten en juist de gekleurde cirkels vind ik juist wel wat hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje is dit geworden, ik had wel witte inkt maar het duurt vrij lang voor het droog is en dan geeft het nog af ook. Denk dat ik jouw idee maar volg bij een ander kaartje . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel MOOI felicitatiekaartje Wies en die achtergrond is SUPER MOOI geworden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Die verdunde acrylverf kan ook prima, dat last je hier goed zien. Dankjewel voor je deelname aan onze DCL challenge, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat slim om acryl verf te gebruiken. Je bokeh is echt heel goed gelukt. Prachtig kaartje!! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk Wies. Een supermooi effect. De kaart is prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi alternatief gevonden voor witte inkt Wies, je kaart is super goed gelukt, het Bokeh-effect is goed zichtbaar. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gedaan in deze blauw tinten. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed gelukt! Het is een mooie kaart geworden in blauw. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So pretty! I LOVE the colors on this. Thanks for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends, and sorry for my late comment! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...