Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 28 juli 2020

Zomerlift 2

Deze zomer heeft Marfien weer een zomerlift georganiseerd. Eigenlijk had ik deze kaart gisteren moeten plaatsen, maar daar is niets van gekomen.
Ik heb de liftkaart gemaakt, dus daarom vandaag maar een blogbericht.
Zelf je achtergrond maken en afwerken met een tekst in droog of nat embossing (of stempelen als je geen embossingspullen hebt) Dat was de opdracht  bij de kaart van Miranda bij liftchallenge 116

De achtergrond heb ik gemaakt door het papier nat te maken, te kreukelen, te drogen en daarna met inkt te bewerken. Daarna geëmbost (droog)
Kleine geponste bloemetjes opgeplakt en een digitekst.

Dit was de te liften kaart van Miranda.

4 opmerkingen:

  1. Dit had ik eerst ook geprobeerd maar nu lees ik dat ik de verkeerde volgorde heb gedaan want de mijne was mislukt, kan ik dus mooi nog eens proberen.
    het is in elk geval een mooie kaart geworden, leuk dat je weer mee doet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel leuke kaart met de embossing op deze manier. Ik plaats ze ook op de dinsdag, dat komt beter uit in de meeste weken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht en uitgevoerd Wies, mooie kleurtjes ook.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende lift kaart, leuk idee op deze manier.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...