Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 18 juli 2020

Kerstkaarten 2020 - 42

Als eerste wil ik iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn vorige blogpost en ook voor jullie meeleven n.a.v. de controle in het ziekenhuis en de goede uitslag. Dat doet goed.

Vandaag op deze warme zaterdag zijn mijn man en ik aan de wandel geweest in de buurt van Winschoten n.l, natuurgebied Reiderwolde.  Veel vlinders gezien, vooral bij de bloeiende distels. Helaas heb ik er geen foto van kunnen maken. 

Gisteren ben ik nog even bezig geweest met een kerstkaartje met het model van de Egel challenge.
Papier van de Action.
Sneeuwman ingekleurd met Derwent potloden.
Gestanste en gestempelde tekst van Crealies.
Sneeuwsterren van Dutch Crafts.

Origamipapier.
Hangende sneeuwsterren van Marianne Design en Dutch Crafts.
De soort doily is van Nellie Snellen
In het midden twee cirkels van Crealies.
In de witte cirkels kan nog wat geschreven worden.

challenge:



12 opmerkingen:

  1. Your card is really cute! Thank you for sharing your card with us at Shopping Our Stash! Cyndi, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sneeuwpop op je mooie kaart Wies.
    Een hele leuke kaart. En ik heb iets gemist lees ik dus ik ga even teruglezen. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ojaaa en gefeliciteerd met je schitterende toppertje,die is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice card, I like this snowman. Thanks for playing along at CCAYR!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely post with fabulous design amazing colours, lovely. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke gave kerstkaart Wies en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig model en heel mooie uitvoering! En wat heerlijk dat je zulk goed nieuws kreeg, snap dat je daar heel blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, je kaart met 'ons' model. Dank je wel voor het meedoen! nu gaat het allemaal goed met typen...gek is dat, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kerstkaart met het model van de challenge bij De Egel. Dank je wel voor je deelname Wies. Je kubus kaart is ook prachtig. Een Oosterse uitstraling vind ik, gefeliciteerd met dit topplaatsje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten Wies allebei toppers ,
    proficiat met je topper , genietervan en van de mooie vlinders , fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nav het begin van jou bericht even terug gelezen. Ik denk dat het elke keer weer spannend is die controles. Hopelijk blijft het goed gaan.
    Deze kaart is erg leuk en het is altijd verrassend wat er aan de binnenkant zit. Leuk die sneeuwvlokken. Dank je wel voor het meedoen van deze liftchallenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So cute!!! Thank-you so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...