Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 31 juli 2020

Kerstkaarten 2020 - 45

Deze kaart lag nog te wachten om op mijn blog geplaatst te worden.
Hij is gemaakt met de sketch van Creative Sketchy Girls.
Het papier komt uit een blok van de Action.
De "flower frame"is van Nellie Snellen.
Daarop een digi van een sneeuwpop, ingekleurd met Derwent potloden.
Winter tekst van Joy.
Sketch van Creative Sketchy Girls
Challenge:

--------
Met deze kaart ben ik random winnaar geworden van CHNC #500
Winners - please take this to share on your blog

6 opmerkingen:

  1. Winters mooi ondanks de prachtige zachte kleurtjes.
    Mooie kaart Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart in deze zachte kleuren, heet is een leuke sketch, ik ben er ook mee bezig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart volgens de schets. Leuke zachte kleuren. Ik loop weer achter. De andere kaarten die je de afgelopen week hebt gemaakt zijn ook erg leuk . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lief kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...