Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 2 juli 2020

Kerstkaarten 2020 - 37 grappige pinguïns / cute pinguins

Deze donderdag heb ik twee kerstkaarten. Ik plaats ze allebei in een apart bericht.

Als eerste een kaart met grappige pinguïns.
De basis is een langwerpige witte kaart.
Daarop groen holografisch papier dat ik kreeg bij een bestelling. De hoeken heb ik met een hoekpons rond gemaakt.
Omdat het papier druk is heb ik de kaart verder simpel gehouden.
De pinguïns zijn ingekleurd met Derwent potloden en de sneeuwsterren van de digi heb ik bewerkt met witte perlgel.
Tekst gestanst.
Verder nog wat kleine sneeuwsterren opgeplakt. 

Challenge:

15 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart wies. De pinguins zijn erg grappig zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig kerstkaartje heb je gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kerstkaart Wies!
    Dank voor je 2e deelname aan MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn die grappige pinguins leuk!
    In mijn andere bericht vergat ik je helemaal te feliciteren met je 2 toppers. Dus bij deze.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk je kerstkaart mooi ingekleurd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gecombineerd, het holische papier met de mooie pinguïns Wies. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk en grappig kaartje met al die pinquins!Bedankt voor je deelname aan 52 WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very sweet image and pretty colour palette, many thanks for joining in our 'So Cute' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf die pinguïns Wies! En leuk papier heb je gebruikt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en leuke kaart, prachtig papier en zo schattige pinguïns ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. They do look cute on your lovely card. Thanks for joining in with my So Cute challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje heb je gemaakt, grappig die stapel pinguins!
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kerstkaart Wies!
    Enige digi en wat leuk afgewerkt met witte perlgel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een vrolijke toren van pinguïns op je leuke kerstkaart Wies.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...