Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 4 juli 2020

Pop-up tropische kubuskaart

Op Pinterest zag ik een verschillende werkwijzen van kubuskaarten, maar die waren allemaal in inches. Nu is dat op zich wel te doen, maar vaak klopt het niet helemaal met het papierformaat dat wij hebben. Nu kwam ik een uitleg tegen op een Frans blog en deze is in cm.
Het is op het blog van Laurence (Lolascrap) en je vindt de werkwijze HIER

Ik heb de kaart gemaakt,. Je kunt hem helemaal platvouwen  en dan is hij 14 x 14 cm.
 Dit is de voorkant van de kaart.
Papier uit een blokje dat ik een keer gewonnen heb.
Bloemen van Marianne Design.
Tekst gestempeld.
 De achterkant met twee lege vlakken waarop ik nog iets kan schrijven.
De plat gevouwen kaart.

Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Ik zag hem op Facebook al een paar keer voorbij komen.
    Grappig model Wies. Heb je mooi gemaakt zo.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en superleuk moel, Wies! Ik had hem nog niet gezien, ben helemaal verrast! Super kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow what a fabulously different design, love it.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is leuk zeg.
    Wat een mooi model, ik ken het nog niet.
    Het papier is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card form! Very interesting.
    Thanks for joining us at the Creative Aunt Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuk model en papier is mooi
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow this looks amazing. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk model is dit, het is een prachtige creatie
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk model, heel mooi papier prachtig geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is weer eens iets heel anders, mooi papier, maakt het echt feestelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my... amazing! Love this special type. Have to try it on my own!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles {#07 – Tools}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#43 - Fruits}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#43 – special forms of cards}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superb card. Been seeing this style in a few blogs recently. Really impressive!
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful!! Thanks for sharing it with us over at Kreativtanten Challenge and I hope to see many more of your beautiful creations soon :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...