Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 14 juli 2020

Schuifkaart met kraaltjes/ beaded slidercard

Tjonge wat een regen vandaag. Ik had gehoopt  dat het vanmiddag droog zou zijn omdat ik naar het ziekenhuis moest voor de jaarlijkse mammografie. Helaas het werd toch fietsen met mijn regenpak aan, niets aan te doen.
Ik ben toch altijd weer opgelucht wanneer de foto's gemaakt zijn, want ik blijf het een vervelend en pijnlijk onderzoek vinden. Gelukkig viel het wat pijn betreft erg mee deze keer.
Het gaat nu wel anders dan anders. Normaal krijg je na de mammografie  nog een onderzoek en ook gelijk de uitslag. Dat verviel.
Nu krijg ik donderdagmiddag telefonisch de uitslag. Toch wel weer spannend, al ben ik weer 4 jaar verder na de operatie en ook dankbaar dat het gaat zoals het gaat.

Het kaartje dat ik laat zien heb ik een poosje geleden al gemaakt.
Het is naar een idee van Jennifer McGuire. Haar You Tube filmpje zal ik onderaan plaatsen mocht je deze kraaltjes schuifkaart ook eens willen maken.

Uit de voorkant van de kaart is een vierkant gestanst (Crealies)
Achter de uitsnede een wit papiertje waarop ik gestempeld heb met een stempeltje van Crealies.
Verder zijn er nog pailletjes opgeplakt.
De tekst is gestempeld.
De vlinder is een stans van Memory Box. Deze heb ik dubbel uitgestanst en het draadje met de kraaltje zit er op een speciale manier  tussenin. Een deel van de kraaltjes op het draadje worden nl. tussen beide vlinders geplakt. Dit zorgt ervoor dat de vlinder van boven naar beneden kan bewegen.
 Op deze foto zie je dat de vlinder naar boven is geschoven.

Hier onder het filmpje met de werkwijze/tutorial.


Challenge:

10 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart, Wies.
    Spannend het wachten op zo´n uitslag, veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ditheb ik nog niet eerder gezien dat op deze manier in jouw geval een vlinder kan opschuiven heel erg leuke kaart Wies! He blijft een pijnlijk, vrouw onvriendelijk onderzoek Wies al verschilt het wel per onderzoek bij de één is het veel pijnlijker dan bij de ander. Succes voor de uitslag blijft altijd weer spannend hè!
    Ik ga voor je duimen!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely and sweet card, love the image you chose and your beading on the butterfly is so pretty…..♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettende leuke kaart!!
    Bedankt voor het linkje, ik ga ook eens proberen zoets te maken.
    Wat een spannende dagen, wachten op een uitslag is zo naar.
    Veel sterkte en heb vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looks fab, thank you for joining us at Allsorts, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zij heft vaak leuke ideetjes, deze manier om een slidercard te maken is dat ook! Mooi resultaat, Wies!
    Ja, dat onderzoek is nooit een pretje! Begrijpelijk dat je het spannend vindt, maar wel fijn dat je er niet zo lang op hoeft te wachten. Sterkte en hopelijk is het wéér goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely creation! Thank you for sharing with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah.... wachten is nooit zo leuk! Fijn dat het na 4 jaar zo goed gaat, maar spannend blijft het toch.
    Je kaart is super. Ik heb dat filmpje ook bekeken. Heel origineel. Maar gemaakt in minuten??
    Heb je wel eens gehoord van anderen dat ze altijd twee keer moeten beginnen met en reactie bij jou? Altijd als ik de eerste zin getypt heb, wordt alles gewist en moet ik opnieuw beginnen met een reactie schrijven. Vreemd...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...