Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 16 juli 2020

These boots are made for walking........

En nog een tweede bericht vandaag, niet alleen met een kaart, maar ook nog met een goed bericht.
Vanmiddag kreeg ik telefonisch de uitslag van de mammografie van afgelopen dinsdag.
Ik voel me dankbaar en blij, want gelukkig is alles goed.
Elk jaar met dit onderzoek blijft het spannend, maar nu kan ik het weer loslaten.
Ook bedankt voor jullie meeleven.

Oktober volgend jaar kan ik hopelijk de periode van 5 jaar extra controles na behandeling voor borstkanker afsluiten.
------------------------
En nu de mannenkaart met laarzen gemaakt 
met de sketch van Cheerful Sketches.
Papier uit verschillende blokjes.
Plaatje uit een ouder blokje, ik weet niet meer van welk merk.
De strookjes zijn geëmbost/
Rondjes van Crealies
Tekst gestempeld.
Draadje onder de cirkeles.
Sketch

Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo'n goed bericht hebt gekregen, het blijft toch elke keer weer spannend. Stoere mannenkaart heb je gemaakt met de leuke sketch,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice card, full of gorgeous colours and love the boot image, great project. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaart Wies. Ik heb liever mijn eigen wandelschoenen hoor.... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for joining Allsorts challenge with this entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met dit goede bericht. Kan me voorstellen dat het een pak van je hart is.
    Je kaart vind ik mooi en stoer.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zo'n goed nieuws hebt gekregen. Elke keer weer die spanning lijkt me slopend.
    Je kaart is super stoer!
    Leuk met de draadjes (veters) erop :)
    Alvast goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just wonderful! Thank you for sharing with us at Allsorts in our challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig nieuws en een geweldige kaart, geniet!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig nieuw Wies, ken dat heb het ook gehad en het blijft ieder jaar spannend.
    Wat een stoere toffe mannenkaart. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een spannende tijd elke keer weer maar gelukkig goed nieuws Wies, gefeliciteerd!! Wat een prachtige kaart met de mooie sketch. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig nieuws, gefeliciteerd!!
    Wat een opluchting zal dat zijn, zo fijn voor je.
    Nu weer lekker ontspannen en genieten van alles om je heen.
    Je kaart is mooi.
    Leuk, die stoere laarzen bij dit minder stoere papier, het is echt in balans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a great card. Thanks for joining us at the Creative Fingers Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...