Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 21 juli 2020

Zomerlift 2

Vorige week is het me niet gelukt om mee te doen met de zomerlift van Marfien, maar deze week is het me wel , alleen ben ik nu te laat met plaatsen.  De liftkaart is er eentje van GerJanne, de winnares van de 80ste liftchallenge.

En nu dan de kaart.
In plaats van rondjes heb ik 6 hoeken uitgestanst (Crealies)
de twee kleine bijtjes zijn stempels van Marianne Design, de grote heb ik zelf getekend en daarna uitgeknipt. De grotere bij van de stempels vond ik toch net wat te klein, dus heb ik het maar zo opgelost.
Nog wat glitter op de vleugels van de grote bij aangebracht, al zie je daar op de foto niets van.
De spetters gemaakt met groene acrylverf (gericht verf spetteren valt nog niet mee vind ik)
Verder nog een paar gele enamel dotss, ook van Marianne Design.
Dit is de te liften kaart van GerJanne.

Challenge:

10 opmerkingen:

  1. Leuk met die zeshoekjes Wies. Mooi gemaakt. Het achtergrondpapier herken ik. Die heb ik ook nog liggen.
    Groetjes.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht met de bijtjes in de "honingraten" , fris kaartje Wies, gezellig dat je meedoet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    ik vind hem echt super! Wat een gave lift zeg! Heel leuk met de zeshoekjes. Ik dacht werkelijk dat we op de dinsdag zouden plaatsen, dus vandaag ook pas mijn kaart op het blog. Maar het maakt natuurlijk niet zoveel uit. Dat je meedoet is belangrijker dan precies op de dag, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je die bij gaaf getekend Wies, ik zie jou wel vaker zelf dingen tekenen...doe je goed. Een Superleuke kaart heb je ervan gemaakt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the card and all those gorgeous colours here. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lift heb je gemaakt Wies, leuk die zeshoeken met die bijen erbij en wat knap dat je die grote zelf getekend hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulously designed project. Great work. Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld. We hope to see you again.
    ~ Annette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful creations! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful creation! Love the design. Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld. We hope to see you again.
    ~ Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...