Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 18 april 2020

Kerstkaarten 2020 -22

Als eerste wil ik  Anita van harte welkom heten op mijn blog.
Ik vind het erg leuk dat je mij bent gaan volgen. Ik ben jouw blog ook gaan volgen  en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
------------
Zaterdag, heel toepasselijk met de sketch van Sketch Saturday  een kerstkaart gemaakt.
Ook probeer ik het nog steeds vol te houden om oude(re) papiertjes te gebruiken.
Dat is voor deze kaart in elk geval weer gelukt.
Ik heb restanten van een blokje van de Action gebruikt.
Verder een swirl en kerstboompjes van Marianne Design.



Sketch Sketch Saturday #606
CHNC #486

Sinds vandaag heb ik problemen met het invoegen van een afbeelding op mijn blog vanuit Google foto's.
Zijn er meer mensen die daar ineens problemen mee hebben?
Ik zag ook dat de afbeelding van mijn kaart en ook die van Caroline, verdwenen zijn bij de 
Top 3 van The 12 Months of Christmas #63   waar ik samen met haar en nog iemand insta.

 Ik sta in de Top 3 met deze kaart van 26 maart





15 opmerkingen:

  1. leuke kaart, fijn om zo je papiertjes weg te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke uitwerking van die sketch. EN ik zag het op blogs ook verschijnen, maar het schijnt nu weer verholpen te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de sketch precies uitgewerkt zoals gevraagd, mooi gedaan hoor!!
    Mijn moeder (Marja van het blog "zolderuurtjes") had hetzelfde probleem.... weet niet of dat nu nog steeds zo is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele mooie kaart Wies. Heel apart die kleuren. Ik had inderdaad ook problemen maar heb de afbeeldingen toen naar mijn bericht "gesleept" dat lukte wel. Ik heb nog niet gecontroleerd of het probleem nu is opgelost.
    Groetjes en een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk papier en wat maakte je er een mooie kaart mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent er weer in geslaagd om met wat restjes weer een mooie kerstkaart te maken, Wies.
    Nog een fijne zodag.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt volgens de sketch Wies.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje....ook al zo'n mooie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je deze sketch fantastisch uitgewerkt Wies, je papiertjes zijn super. Bij mij is een groot deel van mijn foto’s verwijderd...zo’n naar gezicht op m’n blog. Ik heb gespeurd bij het helpcentrum van blogger en vond een paar klachten meer, er stond ook bij dat blogger van het probleem wist en dat ze een oplossing zoeken en we geduld moesten hebben...ik vrees het ergste....afwachten maar. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ook een melding gedaan bij het helpcentum van Google.
      Het is gelukkig weer opgelost. In elk geval kan ik mij foto’s weer plaatsen vanuit Google foto’s.

      Verwijderen
    2. Ik heb met plaatsen nog geen problemen ondervonden maar er zijn nog steeds foto’s verdwenen van m’n blog....zou dat een ander probleem zijn misschien? Ben bang dat die niet vanzelf terugkomen...

      Verwijderen
    3. Ik had ook een paar foto's die verdwenen waren. Ik heb ze opnieuw geplaatst. Nu staan ze er wel weer. Maar vanzelf komen ze helaas niet terug.

      Verwijderen
  9. Een prachtigekerstkaart.
    Heel leuk gemaakt Wies.

    Ook wil ik je bedanken voor de mooie verjaardagskaart die ik van jou heb mogen ontvangen. Dankjewel Wies ik ben daar heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Carla. Ik hoop dat je ondanks de omstandigheden een fijne dag heb gehad.

      Verwijderen
  10. So beautiful. Love the colours.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful design - love the kraft and white combination.

    Thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...