Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 27 april 2020

Gestempelde bloem

Vandaag weer een kaart met een sketch gemaakt. Dat vind ik altijd leuk om te doen en je hebt gelijk een basis voor je kaart.
Deze keer de sketch van Sketch Saturday gebruikt.
Papier uit verschillende blokjes van Craft Sensations.
Cirkels van Crealies.
Stempel van Craft Sensations Ingekleurd met Derwent potloden.
Kleine bloemetjes geponst.
Tekst gestempeld (Leane Creatief)
Sketch


Challenge:

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtuge kaart heb je volgens de schets gemaskt Wies. Alle materialen erg leuk gecombineerd. Mooie zachte kleuren. Het is een mooie stempel van de bloem. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit bloemenkaartje Wies..en die leuk sketch prachtig uitgewerkt..een mooi ingkleurd bloemen stempeltje erop ook...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart in deze mooie zachte kleurtjes!
    Je gestempelde bloem past er erg goed bij.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Wies.....je hebt de bloem prachtig ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie en fleurige kaart, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart in pasteltinten, gave uitwerking van de schets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wies,
    je kaart is super. Dat afdrukje heb je heel mooi ingekleurd. Het is echt 1 geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart.
    Ik vind dit ook een hele mooie schets.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herkende de sketch, ik gebruikte die voor mijn Woningsdag kaartjes.
    Leuk hoor, de jouwe lijkt héél anders dan die van mij.
    Je gebruikte zacht kleurig papier, dat maakt het meteen romantisch, beetje vintage.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a sweet card, thankyou for sharing with us at craftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...