Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 30 april 2020

Kerstkaarten 2020 - 24

Voor deze donderdagse kerstkaart heb ik mijn doosje met washi tape weer tevoorschijn gehaald.
Ik heb de visgraat-of herringbone techniek gebruikt om de achtergrond te maken.

Nadat ik met de washi tape in de achtergrond had gemaakt, heb ik dit papier met de tape gestanst met een vierkante mal van Crealies.
Toen op een vierkante witte kaart geplakt.
Een rode en witte cirkel gestanst (Crealies) 
De kerstbal met winters tafereel is ingekleurd met Derwent potloden.
De sneeuw met een witte perlen pen gemaakt.
Strikje en tekst toegevoegd .

Challenge:
,

15 opmerkingen:

  1. Je kerstkaartje ziet er ook erg leuk uit.
    Je hebt leuke papiertjes bij elkaar gezocht.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie visgraat met je washitapejes, Wies! Heel mooie kaart geworden.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kom je vanzelf door je Washi tape heen.
    Ik ben dol op streepjes achtergrond op deze manier gemaakt.
    Je bent echt de zoveelste al waarvan ik vandaag zo'n achtergrond heb gezien, is er een challenge ofzo (of geweest?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij 52 Christmas card Throwdown #technique herringbone is de challenge een kaart maken met de visgraat techniek.

      Verwijderen
  4. Een mooie kaart met al die streepjes. Ik zag al meerdere mensen die deze techniek hadden toegepast. Super mooi, moet ik ook eens gaan doen! fijn dat je meedoet met 52 WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig Wies, al die leuke gekleurde streepjes als achtergrond.
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig al die leuke verschillende washi tape.
    Mooi kaartje is het.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi die achtergrond !
    Prachtig geheel !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuk om dit met washitape te doen!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De achtergrond met deze techniek is echt super, je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, dat visgraatmotief is super en een mooie kerstbal erop ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie creatieve en sfeervolle kerstkaart wies.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You made a really great background with the Herringbonne technique, Wies!! Love the beautiful Christmas baubble you added! Thank you so much for playing along with us at 52CCT! Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Wonderful paper, perfect for this technique. Thanks for creating with us.
    Greetings , Marjeta GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This has come together beautifully!
    Great project!
    Fabulous that you have shared this with us here at The Holly & The Ivy.
    Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @ TH&TI

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...