Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 26 maart 2020

Kerstkaarten 2020 - 17

Volgens mij is dit de laatste kaart die ik met papier uit een kerstblokje van Joy heb gemaakt.
Deze week ben ik met gewone kaarten bezig geweest om o.a. aan ouderen uit onze kerkelijke gemeente en aan anderen te sturen. Gelukkig heb ik een poosje geleden een kerstkaarten flow gehad en daarvan heb ik verschillende nog niet laten zien. 

Papier uit een blokje van Joy. De randen met een papier destress tool bewerkt.
OP de grijs getinte stroken wat nepstiksel gemaakt met een zilveren gelpen.
Tekststicker.
Ster en grote sneeuwster van Marianne Design. Kleine sneeuwsterren geponst.

Challenge:

23 opmerkingen:

  1. Altijd handig om wat kaarten op voorraad te hebben om te laten zien. Vind het ook een erg mooie kerstkaart geworden, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend, winters kaartje Wies! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Wies...heel mooi die stans voorop met een prachtige ijs ster ....Dat is inderdaad heel mooi papier..Ik heb er ook nog wat van liggen...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik nou nooit iets op voorraad, wel handig als je dat hebt. Hele mooie kerstkaart met de prachtige stansen, dat papier heb ik ook nog,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kerstkaart, prachtig ijzig papier en die grote stans is er supermooi bij!
    Fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaartje!
    groetjes
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is super, what a lovely card, I really like the big snowflakes. Thank You for sharing your card over on Fezziwigs Festive Frolics, Stay Safe, Love Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig om al wat kaarten klaar te hebben voor op je blog.
    En handig, straks met de feestdagen om je kaarten door het jaar heen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in prachtig ijsblauw, Wies. En wat een mooi intitiatief om kaarten te maken voor de ouderen in de gemeenschap!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Wies....de stans is heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is dan ook een hele mooie kaart Wies, prachtig papier met een hele mooie stans. Het lieve kaartje dat ik vandaag mocht ontvangen van jou staat hier prachtig te pronken, zo’n leuk model ook. Lieve groetjes dx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met dit papier ik heb er ook wel kaarten mee gemaakt. Ik denk dat ik nog iets heb... het is erg mooi. Leuk om de mal zo te gebruiken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kerstkaart met die mooie ster.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning card, love that snowflake and beautiful colours.x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card Weis - I particularly like the colour scheme. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, prachtig papier en die ster is supermooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig winterkaartje Wies! Gelukkig nu buiten veel zon, maar een prachtige sneeuwkaart is altijd goed! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem supermooi, Wies!
    Ook mijn verjaarskaart is een beauty. Bedankt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi Wies. Deze stans heb ik nog maar 1 keer gebruikt, maar dit is een heel mooi idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wies this is a beautiful card. The die cuts are so crisp and you have matched them perfectly with the papers.

    Thank you very much for your lovely card and entering it into our challenge and good luck.

    DT for The 12 Months of Christmas Link Up!

    Made By Mandy – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely card. Thank you for joining the 12 months of Christmas cards link up and Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super nice layout. I am sorry I am so late commenting but I have and computer issues and no one available to fix it. Thank you for joining us at Crazy Hazelnut's Christmas Challenge. Myrna S. Design Team Member.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...