Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 28 april 2020

DT Dora April # Natuur scene/nature scene.

Deze maand konden we als DT een digi uit Doortjes digi shop kiezen met het thema “ Natuurscenes”
Deze kun je HIER vinden. 
En natuurlijk zijn er nog veel andere mooie digi’s in haar shop te vinden.
Dus ga  gerust een kijkje nemen.

Ik heb een kaart gemaakt met de digi “natuur”

Papier uit verschillende blokjes, gemat op craftkarton.
Rand van Marianne Design
Kleine bloemen geponst.
Grote bloemen en bladeren van Leane Creatief.
Tekst gestempeld.
Digi ingekleurd met Derwent potloden.


10 opmerkingen:

  1. Ach wat een lief plaatje op je mooie kaart Wies! En ik zie weer leuke ieniemiene bloemetjes,prachtig. Je gestempelde bloemenkaart hieronder is ook erg mooi en fleurig. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met de mooie afbeelding Wies.
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie digi heb je op de kaart. De kaart is erg leuk geworden. wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve digi en mooi gekleurd ook! Mooie kaart, Wies! Jouw uiltjes kaart voor mij oogstte trouwens veel bewondering van mijn vriendinnen die me even kwamen feliciteren, leuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi ingekleurde digi, Wies. Mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit. De digi is ook beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart mooi ingekleurd
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Definitely Fantastic! Love your card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wies, wat een pracht van een kaart. Mooi en rustig van uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...