Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 25 april 2020

Een puntzakje met bloemen.

Weer heel erg bedankt voor jullie positieve reacties op mijn kerstkaart van afgelopen donderdag.

Vandaag wil ik jullie 2 puntzakjes-kaarten met bloemen laten zien. 
Het idee komt van het blog Mixed up craft

Ik heb 2 versies gemaakt.
Deze is gemaakt met DP van Craft Sensations
Verder heb ik bloemen en blaadjes gevouwen van origamipapier.
De patronen komen allebei uit een map uit de tijd dat ik heel veel aan het vouwen was.
Om het zakje dicht te maken zit er een lintje opgeplakt die je dicht kunt strikken.
Ik heb er ook nog een gevouwen bloemetje opgeplakt.
Aan de binnenkant kun je nog een persoonlijke boodschap schrijven.

Deze versie heb ik het eerste gemaakt.
Hier zijn de bloemen geponst en gestanst (Crealies) en de blaadjes ook gestanst.
Perlgel voor de hartjes van de bloemen.
De tekst is van Marianne Design.
Dit kaartje heb ik een poosje terug naar de moeder van Trijntje gestuurd.
Verder ook een lintje om het zakje dicht te knopen.

Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan Wies....geen zakje patat maar een zakje bloemen....veel leuker!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf, dit is weer eens iets anders om te sturen, heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er super gaaf uit, Wies. Erg leuke weggevertjes heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt heel gezellig en fleurig uit Wies,erg mooi. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, Stunningly beautiful, both in colour and style.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A pretty and feminine creation, thanks so much for sharing and joining in with our 'Bows' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are just beautiful and very different. Thankyou for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk is dit nou weer bedacht!
    Zo'n leuke kaart voor iemand die van bloemen houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee een zakje met bloemen
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. these are just so sweet. Thanks so much for joining in with my add a bow challenge at Allsorts.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn de puntzakjes met bloemen leuk, vooral de eerste
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello… Thanks for joining our ‘lace and/or ribbon’ challenge with your lovely project… It will certainly brighten someone's day! Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck in the draw!
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...