Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 22 april 2020

Schuifkaart in Hollandse sfeer

Op het blog van Sylvia  zag ik een schuifkaart. Ik had dit model al eens op Pinterest gezien, maar dat was een groot formaat, niet erg handig om als kaart te gebruiken.
Maar Sylvia heeft er een link bij staan naar Marja Design  ( https://www.facebook.com/174142193112482/posts/793094391217256/) en dit is een formaat dat wel als kaart geschikt is.
Deze heb ik eerst uitgeprobeerd en toen heb ik deze Hollandse kaart gemaakt.

Design  Papier van Art Talent.
Verder heb ik rood, wit, blauw en oranje papier gebruikt en nog een beetje groen voor de tulpjes.
Het plaatje komt uit een 3D boekje.
De tulpjes zijn geponst.
De vlaggetjes heb ik van een cocktailprokkertje afgeknipt en heb er een vlaggenstok bij getekend.
De klompen heb ik zelf getekend en ingekleurd met Derwent potloden.
Het middelste deel met het plaatje kun je verschuiven en zo kun je de flapjes open make.
Ik heb in alle vier een tulpje geplakt en in de laatste "Groetjes"gestempeld. Verder hangt het van de bestemming van de kaart af wat er verder in komt te staan.

Challenge : 

19 opmerkingen:

  1. Prachtig is je 'hollandse' kaartje Wies....wat een onwijs leuk modelletje is dit...heel leuk met die luikjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit, er is veel te zien op één kaart en ook dat is Hollands ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit modelletje is al een paar keer voorbij gekomen en deze uitvoering van jou is ook heel erg leuk Wies. Geen mal van een klomp....Wies tekent die gewoon zelf! Knap hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke hollandse kleurenkaart heb je gemaakt Wies.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke Hollandse kaart heb je gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo, what a great design! I love finding extra little flaps and hidden areas on a card. Your tulips are very cute and your clogs are fantastic! Well done! Thanks for sharing this with us at Morgan's Artworld
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag dit model ook bij Martha. Wat ontzettend leuk! Echt eentje om te onthouden, dan heb je weer eens iets anders. Jouw Holland exemplaar is erg leuk! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card today, gorgeous colours as always, fabulous result.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt en wat een leuk model! Dank je wel voor het meedoen met DCL. En ook op deze plek, dank je wel voor je geweldige card in a box kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha dat modelletje heb ik net vandaag in een verjaardagskaart toegestuurd gekregen.
    Een leuke, maar ik moest toch eens goed zoeken hoe ik de binnenkant moest bekijken.
    Jouw Hollandse uitvoering is ook heel mooi.
    Modelletjes uitproberen is ook echt iets voor jou hé Wies.
    Knap hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend creatief gedaan Wies......hele mooie kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige Hollandse kaart heb je gemaakt Wies. Erg leuk model . Het is erg goed gelukt. Leuke kleine details. Groeten trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk!!
    Ik ga mij gauw eens verdiepen in zo'n kaart, dank je wel voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow gaaf hoor leuk model. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk modelletje! Het is of er kleine babykaartjes op een moederkaart zitten. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als dat geen Hollands kaartje is, weet ik het ook niet meer.. Heel leuk gedaan Wies! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk model kaart heb je gemaakt en verrassend wat er dan tevoorschijn komt. Dank je wel dat je met deze Hollandse uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great card and I like the surprise that there's hidden places to write a note. Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Challenge. We hope to see you again.
    ~ Arlene DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...