Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 13 augustus 2024

Snoopy

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaarten.
Vandaag is het me te warm om buiten te zijn. Vanmorgen om 09.00 naar de kapper geweest en gelijk nog een paar boodschappen gedaan. Toen was het nog goed te doen.
Ik kan nu dus mooi even een kaartje plaatsen dat ik  buiten geborduurd heb toen het nog wat minder warm was.
Dit keer een kaart met kruissteekjes.
Het papier is van Craft Sensations. 
De borduurmal is van Marianne Design.
In de hoeken een klein uitgeponst bloemetje met een druppel perl gel.
En verder nog een lint met een strik.
Het patroon is eigenlijk voor pixel art, een soort ministek.

Challenge:

12 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje. Leuk om zo'n borduurwerkje naar iemand te sturen.
    We zouden nu wel buiten kunnen zitten maar de buren besloten mest uit te rijden over het land, daar zit geen prettig luchtje aan . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk borduurkaartje met snoopy, Wies.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart met Snoopy en die kleine details in rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk, Wies! Als je het goed vindt sla ik hem op, want ik heb een vriendin die een groot Snoopy fan is. Dan ga ik hem voor haar verjaardag borduren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met Snoopy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem superleuk geworden! Groot gelijk om actief te zijn in de ochtend. Ik hoorde al dat het te warm was om iets te doen. Dan zitten wij hier beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautifully stitched and so effective.

    Thanks for joining us at the Critter Crazy Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Me again!

    Thanks for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge too.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, juist dit patroon, is juist al wat anders dan anders. Dank je wel voor jou 3e bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...