Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 14 augustus 2024

DT Cheerful Sketches #135 augustus

Vandaag de eerste reminder voor de CS challenge van augustus.
Ik heb gewerkt met een digi van onze sponsor Alex Syberia : Christmas Bird
Het papier komt uit een ouder blokje van Deco Time.
De digi heb ik ingekleurd met Derwent potloden en een goudkleurige gelpen.
De hulstblaadjes zijn van Marianne Design.
Verder nog een digitale tekststempel.
De sketch van deze maand

We hopen dat jullie weer meedoen met onze challenge.




 

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wies, met deze warmte verlang ik naar de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt met de leuke sketch een superleuke kerstkaart gemaakt, van mij mag het morgen weer gaan vriezen, wat een hitte..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor.
    Ik vind dit echt een kaart van jou, weet niet precies waarom, naar het is in een bepaalde stijl gemaakt die ik herken als die van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje met mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met de prachtige digi erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje met de leuke sketch Wies.
    Mooi ingekleurd
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eennheel mooie kaart heb je ervan gemaakt, een mooie eenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje als reminder...leuke sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze is heel mooi, wat heb je dat vogeltje mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...