Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 10 augustus 2024

Draaipuzzel kaart

Omdat ik in juni in de top 3 stond van Carlin's kaartenparadijs, mag ik deze maand gastdesigner zijn. Met het thema kun je alle kanten uit, want dat is "Alles Mag"
Ik had een leuke draaipuzzel kaart gezien op You Tube van Sam Calcott.  Er zijn meerdere versies van deze kaart te vinden op You Tube.
Op deze foto zie je de puzzel zoals hij eruit moet zien.
De basis is een bruine vierkante kaart.
Daarop design papier uit een oud blokje dat ik wel het plaatje vond passen.
Het plaatje is gemaakt met Bing Image Creator en is in 4 stukken gestanst met cirkelstansen van Crealies.
Onder de middelste cirkel zit de splitpen verborgen. Deze cirkel is met 3D plakkertjes verhoogd opgeplakt.
In de 4 hoeken een uitgeponst rondje.

Op deze foto zie je  het door elkaar gedraaide  plaatje van de  puzzel
Dit kaartmodel is ook een leuk idee om een kinderkaart mee te maken.

Op het blog van Carlin's Kaartenparadijs kun je meer inspiratie vinden voor deze challenge.


 

11 opmerkingen:

  1. Naaaa, ik kon met ineens niet reageren op deze kaart, met nu gelukkig wel.
    Dit heb ik nog nooit gezien, maar wat is het een leuk idee.
    Inderdaad ook heel geschikt voor kinderkaartjes.
    Lijkt mij trouwens nog helemaal niet zo makkelijk maken deze puzzel kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh , wat een super leuke puzzelkaart Wies .
    Nog niet eerder gezien, top gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je weer gelukt om een originele kaart met een apart model te maken. Zeker voor kinderen lijkt me dit erg leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart. Leuk plaatje heb je gebruikt. Mooi model deze draai puzzel kaart. Inderdaad leuk voor een kinderkaart. Leuk dat je gd mocht zijn. Je hebt edn prachtig voorbeeld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeee... wat ontzettend leuk is dit nu weer! Een originele kaart is het! En zeker vinden kinderen dit heel interessant en fascinerend..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super mooi is je kaart, ook de vorige met de tijger met het borduur patroon is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat geweldig leuk! Nog nooit gezien, supergaaf! Je hebt flink je best gedaan, volgens mij is dit nog een hele klus om te maken. Het papier past perfect bij het plaatje, maar het interactieve steelt natuurlijk de show.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk is dit! Echt iets aparts en zo mooi gemaakt.
    Bedankt om deze leuke kaart te maken als gastdesigner voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een heel mooi voorbeeld voor onze 'Alles Mag' challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Wies bedankt om onze gastdesigner te willen zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ingenieus geheel met die puzzel, erg leuk om zoiets te krijgen en gaaf dat het interactief is. Mooi Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Looks brilliant and so love this thanks for the link xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...