Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 6 augustus 2024

Borduren en een vogeltje


Borduren doe ik meestal alleen wanneer we met vakantie zijn. Je hoeft daarvoor niet veel spullen mee te nemen en je kunt het ook buiten doen.
Dat is ook de reden dat ik nu een paar kaarten geborduurd heb. Het is het borduurpatroon van de maand bij de FB groep de Kaarten Kast Club en is van Chrissie.
Het plaatje vond ik in mijn map. Verder heb ik nog een stickerrandje en een paar dots gebruikt om de kaart te versieren.

Challenge:

 

7 opmerkingen:

  1. Leuke borduurkaart Wies.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi kaartje en helemaal goed voor de challenge bij de Egel. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijntjes geborduurd patroon Wies, heel leuk gecombineerd met het lieve plaatje. Ook je kiekeboe kaart met cactussen hiervoor nog bewonderd, heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart met dit mooie plaatje en borduurwerk.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met n leuk plaatje en borduur randje
    Fijne vakantie gewenst groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en sierlijk kaartje door het leuke plaatje en mooie, fijne borduurwerk Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja borduren is een leuk werkje voor de vakantie, en nu gelijk dan ook een mooie kaart. Dank voor het meedoen aan de borduur challenge van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...