Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 25 augustus 2024

Gastdesigner Kleuren met Potloden

Deze maand mocht ik gastdesigner zijn voor de Kleuren met Potloden Challenge.
Ik kreeg een digi toegestuurd  van The Paper NestDolls  "Emma's Sweet Friend".
Met deze digi maakte ik een zomerse gatefold easelkaart.
De voorkant met een sluitband en ijsjes i op een cirkel van Crealies. 

Wanneer je de kaart opent zie je Emma in het midden met haar hondje op de arm en een heerlijk ijsje.
Emma is ingekleurd met Derwent potloden.
Aan de zijkanten twee grote ijsjes die ik naar een voorbeeld heb getekend en uit verschillende papiertjes heb geknipt. De hoorntjes heb ik bewerkt op mijn scor-pal en met inkt.
Het papier is van Art Talent.

En hier zie je het middelste deel als easelkaart neergezet.
 De "stopper" strook  heb ik wit gelaten zodat ik er later een tekst op kan zetten. 


12 opmerkingen:

  1. Leuk model. Heel zomers kaartje! Fijne zondag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi zomers kaartje met een leuke digi, knap dat je ijsjes zelf hebt gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing, dat het een easelcard is.
    Heel erg leuk en wat mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een leuk model Wies en Emma is mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een gave inspiratiekaart! Zo mooi en leuk gemaakt, mooi ingekleurd, alles past perfect bij elkaar en je hebt je enorm creatief laten gaan, super! Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn voor Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartmodelletje is dat. Super leuk met de mooie digi's en lekkere ijsjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de lekkere ijsjes Wies.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat heb je er een mooie kaart van gemaakt Wies, knap zoals je de ijsjes gemaakt hebt en ook het model vind ik erg leuk. De digi is in perfect gezelschap en mooi ingekleurd.
    Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn bij Kleuren met Potloden.
    Lieve groetjes Miranda dt kmp

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vrolijk zomers kaartje, de kleuren passen mooi bij het DP

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart in mooi model en ook de binnenzijde is prachtig, net als jouw kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...