Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 1 augustus 2024

DT DoAl(l)Kreatives #92 augustus thema western (paarden, cowboys, laarzen enz.)

 Vandaag begint een nieuwe challenge bij DoAl(l)Kreatives met het thema  Western  (paarden, cowboys, laarzen enz.) 

Today a new challenge starts at DoAl(l)Kreatives with the theme  Western (horses, cowboys, boots etc.)
Papier uit verschillende blokjes. 
Ook nog een stukje crèmekleurig papier geëmbost en bewerkt met gilding wax.
De digi is een kleurplaat (van Artsydee) en deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Verder nog een paar hoefijzers, de teksten  howdy en gefeliciteerd opgeplakt.
***
Paper from several paperpads.
Also embossed a piece of cream coloured paper and edited some gilding wax.
The digi is a colouring page from  Artsydee and coloured with Derwent pencils.
I also added a pair of horseshoes, the texts howdy and gefeliciteerd.


Doen jullie weer mee met deze leuke uitdaging?

Will you all join  this nice challenge?





8 opmerkingen:

  1. Een echte Western-kaart, knap gedaan. Het is een heel leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke western kaart Wies.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer eens wat anders zo'n western kaart en best wel leuk.
    Deze heb je mooi gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Wies !!!
    Wel een moeilijk onderwerp !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart voor een stoere man vind ik.
    Ik heb wel leuke plaatjes voor een western kaart, maar naar wie stuur ik die dan op......?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naar wie ik de kaart stuur is voor mij ook nog een vraagteken 😀

      Verwijderen
  6. Heel leuke kaart! En ja, ik had net toevallig en buurjongen die jarig was en 10 werd...aders had ik het ook niet geweten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...