Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 2 augustus 2024

Kiekeboe kaart met cactussen



Het papier komt uit 2 oude blokjes met papier van Janneke Brinkman. Het begint nu echt op te raken. Wel jammer, want het waren blokjes met leuk papier.
Het randje is van Marianne Design. Hier heb ik een kantje doorheen geregen.
De cirkel is gemaakt met een stans van Crealies en de cirkelrand is van een onbekend merk.
De plaatjes heb ik gemaakt met bing image creator.

Wanneer je de kaart opent zie je in de cirkel een andere cactus verschijnen.
Links ook nog een plaatje van een cactus en rechts een tekst (van Pinterest) die ik heb gemaakt in Word met een lettertype van Billy Argel.
Op deze foto zie je de half geopende kaart.

Challenge:
Crafty Catz #677 "Anything Goes"   (option hot colours)
Allsorts #week 791/2 "Season Delights or Anything Goes"

*******
En bij C.R.A.F.T.challenge #728 ben ik winnaar geworden

*******

Voor degenen die ook een kiekeboe kaart willen maken zijn er verschillende filmpjes op You Tube te vinden. Deze zijn meestal in het Engels en dus ook in inches.
Nu heb ik ook een Nederlands filmpje met uitleg gevonden.
Die kun je HIER vinden.




 

20 opmerkingen:

  1. Leuke kiekeboe kaart Wirs. Gefeliciteerd met je winnende kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kiekeboe kaart Wies.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Toen ik het kaartje zag, dacht ik: oh ja hoe doe je dat ook weer? Dank je dat het even laat zien! voor de ontvanger helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtige creatie! Heel apart model.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit steeds naar het model te kijken, snap niet zo goed hoe het werkt. Ik ga het even nakijken.
    Het is een super leuke kaart en de tekst binnenin vind ik héél erg leuk bij de cactussen passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk effect met die verschillende plaatjes. Mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje. Ik heb ooit eens een poging gewaagd om zo'n modelletje te maken maar kwam er niet uit hoe het moest..
    Nog proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatieve kaart Wies, leuk hoe de cactussen in de cirkel elkaar afwisselen!
    Bedankt voor het meedoen bij DCL, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is really cute and such a great card fold! Thanks so much for sharing at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind deze peekabookaarten altijd zó leuk..... deze van jou is ook weer een beauty!
    Alleen vind ik ze heel lastig om te maken. Heb er een paar pogingen aan gewaagd, maar was niet écht enthousiast over mijn resultaat. Nu ik deze van jou weer zie, begint het toch weer een beetje te kriebelen😊.
    Proficiat met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb ik alles bekeken en vergeet ik te reageren, mooi kaartje is het geworden, maar ja, mooi papier doet ook veel, gelukkig is er nog heel veel ander DP. Ga ook eens nadenken over de cactus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart Wies! Ik ken dit modelletje helemaal niet, wat leuk dat het plaatje veranderd als je de kaart open doet! Heel erg gaaf gedaan. Bedankt voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie papiertjes leuke peekaboo kaart geworden. Gefeliciteerd met je winnend kaartje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a gorgeous design and great dentiment too. Thank you for sharing at Allsorts. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So pretty, lovely background and a gorgeous design x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bijzonder model, heel vernuftig en een mooie kaart als resultaat! Leuk dat je ook het filmpje erbij hebt gezet. Van harte met je topper en wat leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card thanks for sharing at Crafty Catz

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Wies en mooi model ook, thanks voor het filmpje en ga het ook eens maken, leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk model Wies! Mooi gedaan en heel leuk met de cactussen 🌵🌵🌵 leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit modelletje ken ik nog niet. Ik ga straks het filmpje even kijken. Super leuk gedaan. :) Bedankt voor je deelname bij de dcl.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...