Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 25 december 2023

Winter wonderland Nixie Pixie Elves

Omdat ik in de Top 3 stond van de Kleuren met Potloden Challneg van Oktober, mocht ik deze maand gastdesigner zijn. 
Dat is natuurlijk altijd leuk. 
Ik mocht werken met een digi van My Besties Winter Wonderland Nixie Pixie Elves
Ik heb een "hidden flap card" gemaakt.
Een filmpje met uitleg kun je HIER vinden.

Het gebruikt papier is origamipapier.
De digi heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
De sneeuw met een witte gelpen.
Verder wat strass steentjes opgeplakt.

De binnenkant met links een handgeschreven tekst en rechts het verborgen boekje/flap.
Hierop  een bloem van Crealies en een hartje.

Hier zie je het geopende boekje/flap.
Die heb ik eerst blanco gelaten.

Op het Kleuren met potloden Blog kun je meer inspiratiekaarten vinden.


 

2 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke patroon en leuke stempel
    fijne kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een leuke digi, waarmee je een mooie kaart hebt gemaakt.
    Leuk, de binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...