Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 27 december 2023

Schotse Hooglander

Met "Curly" de Schotse Hooglander, een digi van Sheep Ski Designs,
 heb ik deze kaart gemaakt.
Het papier komt uit een oud blokje.
De bloemen zijn van Marianne Design.
De pijltjes van de Action.
De cirkeltjes zijn uitgeponst. Hierop is een afdruk van een hoef gestempeld (Hema)
Curly is ingekleurd met Derwent potloden.
Sketch van Sweet Sketch Wednesday 2 (no. 268)

Challenge:


 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met die Hooglander.. Nu zie ik de sketch bij jou.... helemaal vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Wies deze stoere kaart, hier bij ons in het park lopen de Schotse Hooglander vrij rond een pracht om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze blijft één van mijn favoriete digi's, ik vind haar zo cute.
    Een mooie kaart heb je hiermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your card Wies, and I do adore the Scottish Highlander cattle. The horns are dangerous but very pretty to look at. Great card I love your embellishments. Thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...