Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 4 december 2023

Gastdesigner My Besties Dutch Girls Designs (kerstkaarten 2024 - 1)

Bij de My Besties Dutch Girls Designs had ik in oktober met mijn kaart de challenge gewonnen.
Daarom mocht ik deze maand gastdesigner zijn.
Het thema van deze maand is: Anything Goes Christmas.
Ik heb een gate fold easel card gemaakt.
Een beschrijving van de kaart kun je HIER vinden.
De voorkant van de kaart, gesloten met een lintje.
Papier van Craft Sensations.
Boompjes uit DP geknipt en poinsettia's van Nellie Snellen.

De geopende kaart, ook met DP van Craft Sesations en in het midden een digi van My Besties "Winter Wonder Snowflake"
Deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden.

En hier zie je de kaart opgesteld als easelkaart.
De "stopper" is gemaakt met een postzegelstans.
Hierop de tekst gemaakt in Word.
Close up van de digi.


Op het challenge blog kun je meer inspiratie kaarten vinden.

8 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart in dit leuke model, prachtig afgewerkt zoals van binnen als van buiten, Wies!
    Wat leuk dat je gastdesigner bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor.
    Het model, de digi en het dp, het is gewoon een hele leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap hoe je deze kaart maakte. Ik loop wat achter maar bewonderde zonet ook nog een reeks mooie kaartjes die je onlangs maakte. Super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 2en mooie kaart in dit model Wies! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hel leuk Wies! Een heel verrassende binnenkant! Daar houd ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje waarop veel te zien is. Leuke digi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstkaart heb je als gast-designer gemaakt Wies. Leuk model en sterke kleurencombinatie, de digi heb je mooi ingekleurd. Ze is schattig. Dank je wel voor de mooie kerstkaart die ik mocht ontvangen met al die leuke sneeuwpopjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart die je maakte als gastdesigner Wies.
    Heel hartelijk bedankt voor je prachtige kerstkaart die ik vandaag mocht ontvangen.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...