Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 7 december 2023

Kerstkaarten 2023 - 55

Dit jaar ben ik vroeg met het versturen van mijn kerstkaarten. Ik had ze allemaal geschreven, dus ik heb ze dinsdag ook maar gelijk maar in de brievenbus bij het postagentschap gedaan.  Alleen de kaarten voor mensen die in de buurt wonen moeten nog bezorgd worden.
Dinsdag viel bij ons ook de eerste kerstkaart in de bus, die van Ans. En vandaag van Anita, Elle-Jeanne en Marfien.
Dank jullie wel.
En nu de kerstkaart van deze donderdag.
Een speciale vouwkaart.
De voorkant van de kaart, gesloten met een band met een cirkel.
Papier van Craft Sensations.

De binnenkant met een tekst gemaakt van losse letters en een plaatje van een VW kever op weg naar huis met een kerstboom.

De achterkant met hetzelfde DP.
In het midden een pocket met een labeltje.

Challenge:

22 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd is het!
    Het papier is enig! En het model natuurlijk ook.
    Snel ben je met het op de bus doen van de kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo'n leuke kaart, lijkt wel wat op de kaart die gisteren bij mij in de bus viel (het model dan). Deze zou goed voor mijn zoon zijn, die heeft zo'n kever. Alleen dit jaar geen kerstboom want ze gaan verhuizen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die is leuk geworden met dit leuke papier en het model ik vind de auto helemaal top! Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige kaart met dat leuke DP en gaaf model.
    Dankjewel voor je mooie kaart die gisteren in de bus viel (fijn dat er een 'werktekening' bij zat).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, en fijn dat alles op de post is, hier ook en het rondbrengen bij fam en kennissen wordt ook wel ergens deze dagen gedaan.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook wij hebben jouw kaart ontvangen. Veel dank er voor en ondanks de gebruiksaanwijzing toch nog gepuzzeld hoe hij gevouwen moest maar opeens ...zo maar viel alles op zijn plek 😂😂, heel leuk. Maar de kaart hier is ook erg leuk, wat een mooi dp.
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model is dit, heel mooi papier en bijpassend plaatje. Jouw mooie kerstkaart gisteren ontvangen, dankjewel.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart, Wies. Leuk model, mooi papier en afbeelding en die band erom maakt het helemaal af. Ik ben nog niet klaar met schrijven, helaas.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij maak altijd van die mooie vouwkaarten en aparte modelletjes met doorkijkjes. Prachtige kaart is dit ook met een mooi plaatje Wies! Ik ben ook de kaarten aan het schrijven en woest druk op het werk, veel zieken, bloggen lukt niet zo erg!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That´s a wonderful project.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaart Wies, de kaart van jou ook al ontvangen, die van mij liggen klaar om naar de brievenbus te brengen, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart in een leuk model. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf model en wat mooi uitgewerkt door jou! Hier ook klaar met schrijven, jouw kaartje lag er al, erg gaaf met de pop-up, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, een leuk modelletje ook. Het is echt een verrassing als je het open maakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit papier heb ik ook nog! Je hebt het mooi gecombineerd met het plaatje en super leuk model ook. Jouw kaartje is als eerste op de mat gevallen bij mij, dank daarvoor! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is ook weer een leuk en mooi kaartje (net zoals datgene dat ik van jou mocht ontvangen, bedankt daarvoor!)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij bent zeker vroeg met je kerstkaarten, ik kreeg er ook al 1 van jou in de brievenbus. Bedankt!!
    Je maakte veel mooie aparte modellen, leuk hoor.
    Deze geeft een heel leuk verrassend effect en het dp wat je gebruikt hebt vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor je kaartje. Het zat voor het weekend in de bus. De auto was snel! 🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, leuk modelletje!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kerstkaart is dit Wies.
    Jouw schitterende kaart was ook al bij mij aangekomen! Danje wel. Geweldig leuk modelletje is dat ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Awesome!!! Thanks so much for participating in our LIL PATCH OF CRAFTY FRIENDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...