Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 14 december 2023

DT Cheerful Sketches december #127

Vandaag de 2de reminder van de CS challenge van deze maand.

Ik heb gewerkt met een digi van 1 van onze sponsors Paper Nest Dolls "Cowgirl Emma"
Deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
 Het papier komt uit verschillende blokjes.
De cirkels zijn mallen van Crealies.
De tekst heb ik op Pinterest gevonden.
De sketch van deze maand.


Op het CS blog kun je nog meer inspiratie vinden van het DT.
Je kunt meedoen tot het einde van de maand.

4 opmerkingen:

  1. Ik had meteen een reactie van "oh, wat leuk!" Het is schattig kaartje naar die kleuren vind ik zo mooi.
    Fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi voorbeeld voor de lopende challenge.
    Leuke stempel en mooie papiertjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt! Bedankt voor je kerstkaart nogmaals 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Wies....mooi en rustig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...