Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 1 december 2023

DT DoAl(l)Kreatives Challenge #84 December "Bendifold card"

In deze laatste maand van 2023 is het thema van de DoAl(l)Kreatives Challenge:
maak een bendifold kaart.
Op You Tube zijn wel voorbeelden te vinden.
Deze van Janina Strahl is in cm en kun je HIER vinden.
***
In this last month of 2023 the theme of the DoAl(l)Kreatives Challenge:
make a bendifold card.
On You Tube you can find tutorials.
This one from Janina Strahl is in cm. You can find it HERE.

Ik maakte deze "bendi"verjaardagskaart.
De stempels van de fototoestellen en smiley zijn van Craft Sesations.
De tekst Happy Birthday, de sterretjes en het krulrandje zijn van Hero Arts.
***
I made this "Bendi"birthday card.
The stamps of the cameras are from Craft Sensations.
The text Happy Birthday, the tiny stars and the swirl edge are from Hero Arts.
______________

Je kunt tot het eind van de maand december met de challenge meedoen.
***
You can join the challenge till the end of December.

 

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet deze kaart er ontzettend leuk uit Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een schitterende bendifold kaart gemaakt Wies! Ik vind je 'aankleding' heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model!
    Ik ga mij er eens in verdiepen, want hou hiervan.
    Wat een leuk dp heb jij gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...