Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 21 december 2023

Reminder Cheerful Sketches challenge december #127

Het is alweer tijd voor de laatste reminder van de december van de Cheerful Sketches Challenge.

Ik mocht werken met een digi van één van onze sponsors Beccy. Ik heb één van de giraffes en een tekst gebruikt van de digiset "What' s  up"  
Papier uit verschillende blokjes en een strook "giraffe" stof.
De digi is ingekleurd met Derwent potloden.
Gestempelde bloemetjes van Craft Sensations.
Sketch

Challenge:

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de giraffen zo gezellig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, zo'n "gewone" kaart tussen al die kerstkaarten die nu op elk blog verschijnende.
    Ik ben dol op giraffes, vind hun koppies altijd zo lief.
    Mooi kaartje hoor Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige reminder met de leuke giraffen.
    Ze staan erg leuk in deze layout.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met de giraffes.wij hebben in onze vakantie regelmatig giraffes zien staan. Zo leuk in de natuur. Ze zijn zo groot….we zijn maandag thuisgekomen van een prachtige reis. We hebben genoten. Er lag een hele stapel post op de tafel . Zo leuk. Er zaten ook 2 kaarten van jou bij. Ik wil je hierbij bedanken voor de kaarten die ik van je kreeg. Mijn kaart is nog onderweg. Ik wil je vanaf hier alvast fijne kerstdagen wensen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You've done a great job with all the paper Wies, I love the combination of colours and patterns. The giraffe print is particularly nice and works perfectly with the image you chose.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig met de twee girafjes ! Ik wil je ook nog bedanken voor jouw mooie kaartje dat ik ontving ! Groetjes, en fijn eindejaar! Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...