Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 18 oktober 2023

Naaiboxje project Kaartjes Inspiratie Challenge

Tijdens de zomermaanden was er op KIC een challenge: Maak een boekje met bellyband. 
Samen met 3 anderen heb ik deze challenge gewonnen en we mochten daarom gastdesigner zijn voor dit project: Een naaiboxje
Het is niet iets wat ik vaak maak, zo'n uitgebreid doosje.
Maar wel heel leuk om te doen. Dit boxje bewaar ik voor een speciale gelegenheid.
Ik heb deze helemaal gemaakt met heel stevig karton en DP van Craft Sensations.
Het naaiboxje  met op de beide deksels van de bovenste doosjes een bloem .
In het midden een handvat waarmee je de box kunt vasthouden en dragen.
Een close up van één van de bloemen.

Hier zie je de geopende deksels van de bovenste doosjes.

Aan de zijkanten zitten strips met splitpennen. 
Dit werkt als een scharnier.
Daardoor kun je de bovenste doosjes helemaal naar de buitenkant draaien. 

Op deze foto zie je dat de deksel  van  één van de onderste doosjes geopend is.



13 opmerkingen:

  1. prachtig gemaakt en mooi bewerkt Wies

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty heb je ervan gemaakt Wies. Ik vind hem superleuk geworden. Ik heb hier een echte naaibox van vroeger staan, van hout en die werkt exact zo. Ik zou er lekker lang zelf van genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig doosje en heel mooi gemaakt, leuk met de vrolijke bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik had deze gespot maar is een uitgebreid project! Wat heb je er een prachtige naaibox van gemaakt Wies! Ik zou hem lekker zelf houden en er knutsel spulletjes in bewaren, super gedaan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Wies ! Wat een werk, maar o zo mooi!

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt mooi zo'n klassiek naaiboxje. Prachtig gemaakt met mooie decoraties erop.
    Schitterende creatie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.....prachtig Wies!
    ik mocht ook GD zijn en mijn boxje komt er de 25e op!
    Ik vond het ook een hele leuke uitdaging!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gemaakt Wies, had het voorbeeld ook al in een filmpje gezien, gaaf hoor, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn weet niet aan gewaagd, aan deze challenge.
    Ondanks dat ik het heel leuk vind denk ik dat het veel te veel tips gaat innemen en dan denk ik, wat ga ik er daarna mee doen?
    Maar jouw naaldoosje vind ik heel erg mooi, het zit allemaal mooi recht en past goed op elkaar, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creatie! Het lijkt mij een hele klus om te maken, maar vooral om het papier uit te zoeken (iets met moeilijk keuzes kunnen maken). Het is jou heel goed afgegaan, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw schitterende naai box, daar zit heel wat tijd in.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend knap dat je de uitdaging bent aangegaan en dat je zo'n mooi project hebt weten te maken! Het ziet er perfect uit! Wat een werk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie creatie en het papier past mooi bij elkaar!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...