Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 3 oktober 2023

Herfstkaart


 
Deze herfstkaart maakte ik met DP met strepen en stippen en een digi van pompoenen.
 Deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
De schulprand is gemaakt met een figuurschaar.
De zonnebloem is  een mal van Marianne Design.
Ik heb deze kaart gemaakt met een sketch van Jannie van de FB groep Creacafé.

Challenge:

*******
En nog een aantal  foto's gemaakt tijdens onze vakantie in de Betuwe.





-----------------------------

Zicht op de Grebbenberg

______________

Langs de Waal

______________


Kunstwerk "Timeline" bij Strandpark Slijk Ewijk


11 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje in herfstsfeer Wies. Ook je foto's zien er prachtig uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is vandaag ook echt herfst! Dus je kaart is mooi van toepassing. Echt een leuke digi, mooi fris ingekleurd. Mooi gedaan die schulprand en leuk papier erbij! Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie herfstkaart. Erg leuk gemaakt.
    Mooie foto's, altijd leuk om te zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg.
    Ik word altijd blij van de herfst kaartjes, vind de kleuren zo mooi.
    Wat een mooie foto's heb je gemaakt van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg.
    Ik word altijd blij van de herfst kaartjes, vind de kleuren zo mooi.
    Wat een mooie foto's heb je gemaakt van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! Jullie vakantie was vast heel mooi!
    Je herfstkaart is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zowel de kaart als de foto's zijn mooi. De kaart mooi in herfstsfeer, maar ook op de foto's zijn wat herfstkleuren te bekennen, prachtig daar, dat ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto`s Wies! Heel leuk je herfstkaart ik hou van pompoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooie kaart Wies en gave prachtige foto's

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, prachtige foto's laat je zien, wat wonen we toch in een mooi land

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige dots & stripes kaart Wies.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...