Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 30 oktober 2023

Kerstkaarten 2023 - 46

Bedankt voor jullie reacties op mijn  kerstkaart met de "fractured" techniek.
*******
En iets heel anders. 
 Afgelopen vrijdag heb ik een ablatie ondergaan. Dit omdat ik al jaren last heb van boezemfibrilleren en medicatie  en ook een Cardioversie  niet meer goed hielpen.  
De ablatie is goed gelukt, mijn hartritme is weer normaal. Nu hopen en bidden dat het zo blijven mag. Deze week moet ik een beetje rustig aan doen ,sowieso niet fietsen en meer dan 5 kg tillen. Er mag geen druk op de  lies komen. 
En oh, wat moet ik opletten dat ik in gedachten niet iets doe waarbij dat toch gebeurt.  
Dus kaarten maken is nu wel een uitkomst.😀Het leidt ook af.
Ik heb dus het weekend en vandaag een paar kaarten kunnen maken w.o. deze kerstkaart.

Papier, plaatje en tekst van Craft Sensations.
Strook kant.
Sterren van Marianne Design.
Sketch naar een kaart van Rosina voor de challenge van 52WTC.

16 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor je dat deze ingreep helpt, van harte beterschap.
    Mooi kaartje, heb je gemaakt.
    Hou lekker je gemak en knutsel ze.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pittige behandeling maar wel fijn dat het goed gelukt is. Je hebt weer een leuk kaartje gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad heel erg opletten, maar fijn dat het tot nu toe goed mocht gaan na de behandeling. Kaarten maken is dan inderdaad een fijne afleiding!

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeetje, dat is nogal wat! Ik heb even opgezocht wat ablatie inhoudt, wat ik begrijp een heel spannende ingreep. Heel veel beterschap en sterkte met je rustig houden.
    De kerstkaart is heel geslaagd, leuk in de bruine tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest ook even googelen maar best wel heftig zeg!
    Wel fijn als je zonder medicijnen kunt want die hebben ook zoveel vervelende bijwerkingen…
    Je kaartje is top en nu maar volop aan de freubel 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is best even schrikken lijkt mij.
    Mijn vader heeft in het verleden ook zoiets gehad, hij is er wel van opgeknapt, gelukkig. Ik hoop dat het voor jou ook genoeg zal doen.
    Je kaart is héél leuk, ik herkende de sketch van Rosina weet meteen in.
    Die maar lekker niet veel, een beetje knutselen is altijd goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals Daphne al schrijft, Ed heeft dat ook gehad en hij is er goed van opgeknapt. Ik hoop voor jou dat het ook zo gaat.
    Mooie kaart heb je gemaakt, ook ik herkende meteen de sketch van Rosina. Je vorige kaart vind ik ook erg leuk, ik ga er ook een maken.
    Beterschap en liefs.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het ook opgezocht.. het klinkt inderdaad best heftig, dus pas maar goed op jezelf en ik hoop natuurlijk ook dat je er baat bij blijft hebben. Mooie kaart n.a.v. de schets van Rosina! Ga maar lekker meer knutselen zo lang je je rustig moet houden, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. rustig aan maar fijn dat het geholpen heeft..
    Je kaart is heel mooi, bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wies,
    altijd spannend zo'n ablatie!
    Fijn dat het weer goed is nu!
    En maar veel kaartjes maken. Die zijn niet zo zwaar, gelukkig en deze is ook weer heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart met deze sneeuwpop, nu maar rustig aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alvast duimen Wies dat alles goed blijft gaan met je hart. Je kaart aan de hand van de schets is een pracht exemplaar geworden, een mooi eerbetoon aan Rosina. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopelijk blijft het nu verder goed gaan Wies, best ingrijpend dus maar fijn aan de knutsel. Je hebt een leuke kerstkaart in rustige kleuren gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk blijft het goed gaan, Wies! Lijkt me heel lastig, al die restricties, ongemerkt doe je toch wel eens iets wat niet de bedoeling is. Dan is kaarten maken zeker een goede afleiding!
    De kaart die je voor onze uitdaging maakte is erg geslaagd. Mooi met die bruintinten.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hopelijk blijft het goed !!!!
    Angstige tijden ....
    Ja en kaarten maken geeft rust !!
    Je kaart is weer erg leuk !
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb een aantal blogberichten gemist. Waaronder deze. Heftig zo'n ablatie, maar ook fijn dat deze ingreep kan als niets helpt. Doe het kalm aan. Met kaarten maken lukt dat wel denk ik.
    Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt. De DT-kaarten waren ingepland denk ik. Mooie kaarten Wies.
    Een spoedig herstel gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...