Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 8 oktober 2023

Bloem in kruissteek

Af en toe borduur ik ook wel kaarten. Meestal wanneer we met vakantie zijn. Want voor het borduren van  kaarten hoef je niet veel materiaal mee te nemen en je kunt het ook gemakkelijk buiten doen.
Maar dit keer ben ik thuis aan het borduren geweest. 
 Ik heb nu een borduurpatroon in kruisteken gemaakt. 
Voor het maken van de gaatjes in het papier heb ik een borduurmal van Marianne Design gebruikt. 
Het patroon is van Sandy Marchall. 
Ik heb geborduurd met borduur splijtgaren.
De bloem is een mal van Crafters Companion.
Sketch van de Egel

Challenge:

*******

De mal van de bloem heb ik gisteren gekocht op de Creabeurs in Hardenberg.
Daar ben ik samen met mijn schoondochter naartoe geweest.
We waren wel anderhalf uur later op de beurs dan gepland, doordat er een lange file stond. We waren er niet om tien uur maar pas om half twaalf.
Gelukkig ging alles verder goed en  we hebben  genoten op de beurs. We zijn elk onze weg gegaan en hebben tussendoor afgesproken om te lunchen en voor een kop koffie.
Rinette was meer te vinden op het Handwerkplein en bij het Handwerkcafé en ik bij Kaarten maken, Mixed Media en Journaling.
Ik kon toen we aankwamen nog net aanschuiven bij een geplande workshop Journal by Naomi.
Ik heb toen deze journal pagina gemaakt.
Deze wil ik als omslag voor een journal boekje gebruiken.
De voorkant heb ik afgekregen op de beurs.

De achterkant heb ik thuis met meest eigen materialen afgemaakt.

Na afloop  van de beurs zijn we  samen nog heerlijk uit eten geweest en daarna weer naar huis gegaan. 

15 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie bloem geborduurd Wies en een leuke kaart ermee gemaakt. Mooi die gestanste bloem erbij. Gezellig zo samen naar de beurs en wat leuk dat je aan een workshop mee kon doen, je leert altijd weer wel iets bij.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stilzitten is er bij jou niet bij, fleurige borduurkaart en een stoere omslag, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Mooie bloem geborduurd.Ook je omslag is er leuk geworden.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie bloem geborduurd in kruissteken. Wat leuk dat je een gezellige dag met je schoondochter had in Hardenberg. Je pndkag is erg leuk geworden
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi borduurkaartje Wies. En gezellig zo'n dagje hobbybeurs met je schoondochter.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt met de geborduurde bloem, de gestanste bloem past er perfect bij.
    Mooi journalpagina's, die workshop heeft je goed op weg geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi je kaart zo !!!!
    De pagina's zijn ook erg mooi zo !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige geborduurde kaart Wies, kon wel eens een winner worden! Heerlijke dag heb je volgens mij gehad gister en toffe workshop!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is ook een rustgevend werkje hè, borduren.
    Mooie bloem, je ziet het duidelijk.
    Klinkt als een hele leuke dag, die jullie gehad hebben in Hardenberg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi geborduurd kaartje en gave omslag heb je gemaakt Wies

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes Wies....jij bent ook een duizendpoot hoor....gisteren de stans gekocht en vandaag staat er een heel mooi borduurkaartje op je blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik krijg geen updates meer van jouw blog, raar. had dat even geleden ook al bij een ander blog. Opnieuw aanmelden hielp, dus dat ga ik zo doen. Maar eerst even je kaarten goed bekijken. Dat borduurtje is mooi en zulke leuke heldere kleuren ook! Mooi kaartje maakte je ermee, Wies. Het beursbezoek klinkt goed, gezellig zo samen met je schoondochter en ook nog een leuke workshop met mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende borduurkaart Wies. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Het resultaat van de workshop mag er ook zijn; wat een supergave omslag heb je gemaakt.
    Gezellig hoor zo samen naar Hardenberg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart is het Wies! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    En wat gezellig dat je met je schoondochter naar de beurs was. Ik heb mijn pijlen gericht op de AS in april....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gezellig met je schoondochter naar de beurs. Ik geloof dat jullie je goed vermaakt hebben. Jouw kaart is prachtig, mooi ook met de bloem bij het prachtige borduurwerk. Dank je wel voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...