Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 25 oktober 2023

Gastdesigner reminder oktober challenge Kleuren met Potloden

 Deze maand mag ik gastdesigner zijn voor de KMP challenge. 
Ik kreeg een leuke digi toegestuurd van The Paper Shelter "Happy Little Mouse".  
Het DP komt uit een oud blokje. 
De digi heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Verder heb ik nog een doily, een geponst bloemetje en rondjes op de kaart geplakt. De rondjes zijn bewerkt met transparante perlgel.


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Wies en je hebt de afbeelding zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De digi is zo vrolijk, als ik wr naar kijk word ik helemaal blij.
    Het is een schattige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattig GD kaartje en mooi ingekleurd....
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart met deze leuke digi. Mooi gekleurd. Je hebt een mooie bloem boven aan je blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met deze leuke digi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...