Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 5 oktober 2023

Liftkaart 2

Behalve de wekelijkse kerstkaart wil ik jullie vandaag nog een tweede kaartje laten zien.
Toen ik bezig was met  mijn eerste liftkaart heb ik nog een paar achtergrondjes gemaakt met Distress Inkt.
Hiermee heb ik nog 2 liftkaartjes gemaakt, waarvan ik nu de eerste laat zien.


Deze maakte ik voor mijn buurvrouw die naar het ziekenhuis gaat voor een heupoperatie.
De tekst heb ik gemaakt in Word en de gebruikte mallen staan op de foto hieronder.


Challenge:

 

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie 2e lift maakte je. Je hebt de smaak te pakken zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wies.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is deze techniek, hè? Ik snap best dat je er nog een maakte! Je buurvrouw zal het zeer op prijs stellen. Mooie achtergrond en leuke stansen! Dankjewel voor je inzending ,Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gaat lekker met die lift zeg.
    Ik vind dit een hele mooie kaart.
    De kleuren zijn mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi, leuk is de embossing folder, een alleraardigst bloempje klein maar fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje.
    Heel leuk met die witte bloemetjes
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart, daar zal je buurvrouw blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het knap gedaan en een heel mooi kaartje voor je buurvrouw! Fijn weekend Wies,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, volgende week deze techniek ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MOOI kaartje Wies en je hebt ook hele MOOIE kleuren gebruikt.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje voor je buurvrouw Wies, ze zal dat vast erg waarderen! Dankjewel voor het meedoen met de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je zo enthousiast meedoet en bedankt voor je mooie inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...