Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 6 september 2022

Marine blauw en limoen groen/ navy and lime green

Bij Seize the Birthday is er een duo challenge samen met Color Hues in de kleuren marine blauw en limoen groen, vanwege het 2-jarig bestaan van Color Hues.

Papier uit mijn voorraad.
Vierkant van Crealies.
Cirkel van Nellie Snellen.
Tekststempel van Leane Creatief.
Digi van de bloem ingekleurd met Derwent potloden.

Challenge:

***
Met deze kaart 
was ik bij De Egel de FB sketch challenge van juli random winnaar. 
Met als hele leuke prijs de egeltjes mal van Eline.
Daar ben ik natuurlijk heel blij mee.😀

De blauw/groene kaart was na  plaatsing niet te zien, al zag ik hem zelf wel?????
Ik heb hem opnieuw op mijn blog gezet en hopelijk is hij nu wel voor iedereen zichtbaar.

19 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    ik zie bij de challengeblogs je foto staan maar hier op je blog is hij weg. Heel vreemd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee hoe dat kwam, maar als het goed is kun je de kaart nu wel zien.

      Verwijderen
  2. Ook voor mij is je kaart onzichtbaar.
    Zie jij hem zelf wel staan ?
    Ik hoop dat je het opgelost krijgt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen kaart tezien Wies. Wsg heb je een prachtige mal gewonnen
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart in leuke kleuren Wies. Ook je winnende kaart was erg leuk en wat gaaf dat je die mooie stans gewonnen hebt, gefeliciteerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje in deze kleuren, ga ik ook eens proberen. Leuke prijs heb je gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt in deze kleuren combi, ik was gisteren ook al hier, maar je kaart was niet zichtbaar,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat doet Blogger toch rare dingen, maar ik zie je kaart inderdaad. Mooi kaartje met deze kleuren en de blauwe bloem als middelpunt! Leuke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook deze kaart is mooi, nu kan ik hem zien gisteren niet. gefeliciteerd met je topper mooi prijs gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card with the challenge colors. Thanks for sharing with us at Seize the Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a pretty card. I especially love the way you weaved the ribbon. Thanks for playing at both Color Hues and Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik lees net je reactie op mijn blog een dacht ik ga even kijken bij je dp.
    Je hebt gelijk, dit is inderdaad hetzelfde dp als wat ik gebruikte voor mijn CAS kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! I love the colours!
    Thanks for playing along with us at the Kreativtanten Challenge!

    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is filled with pretty patterns and textures. I love how you've used our colors beautifully! We love having you play along at Color Hues!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love that beautiful flower as your focal point... shining in our challenge colors! Thanks for joining us at Color Hues!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The flowers you have coloured are so beautiful. Thanks for sharing your creativity with us at the Colour Crazy Challenge - Vic, DT X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes” challenge over at the Kreativtanten & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...