Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 19 september 2022

Zwanen

Een poosje terug heb ik een prijs gewonnen bij Sweet Sketch Wednesday 2.
Van Anne kreeg ik een mooie set toegestuurd met stempels, stansjes en een embossingmal.
Ik ben er heel blij mee.
Met deze set maakte ik een bedankkaart. 
De achtergrond maakte ik met Distress Inkt
De zwanen, waterlelies, libellen en de lisdodden gestempeld, ingekleurd met Derwent potloden, uitgeknipt en opgeplakt.

Aan de binnenkant ook nog een zwaan en een bloemenrand (ook uit de stempelset)

Challenge:

10 opmerkingen:

  1. Erg lief kaartje met deze zwanen, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maakte je een supermooie bedankkaart met de leuke gewonnen spulletjes Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en mooie bedank kaart met deze keuke stempel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je zo'n mooie set won en er je maakte er een prachtig bedankkaartje mee. Mooie kerstkaart, wat een bijzonder model.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! En wat leuk dat je een set won! Daar kun je dan zo blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie prijs.
    Je maakte een hele mooi bedank kaart vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om zo'n mooie prijs te winnen.
    Je hebt er meteen een prachtige kaart mee gemaakt.
    Een natuurtafereeltje dat ik in Nederland, tijdens het fietsen, regelmatig te zien krijg.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...