Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 27 september 2022

Theekopjes voor de liftchallenge.

Het regende vandaag veel. Ik zou aan de wandel met een vriendin, maar dat hebben we maar verschoven naar een andere dag. Vanmorgen wat klusjes in huis gedaan  en vanmiddag ben ik lekker aan de freubel geweest.
Ik zag de nieuwe liftchallenge voorbijkomen en ben daar mee aan de slag gegaan.
Wel even zoeken welke stempels ik kon gebruiken voor de afdrukjes en het kleuren van de afdrukjes.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor een theekopje en voor het kleuren met een stempel een bloem. Allebei van Craft Sensations, net als de tekst.
Dit is het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Dit is de te liften kaart van Yana Smakula




Challenge:


12 opmerkingen:

  1. Jij bent snel voor deze challenge. Echt leuk gemaakt en een mooie tekst als blikvanger.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij snel en meteen met een hele gave invulling van de lift-challenge Wies. Leuke stempels en leuk om de tekst als blikvanger te gebruiken. Mooie kaart hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent snel Wies, ik maakte de mijne gisteren moet hem nog linken. Maar nu terug naar je kaart wat zijn de kopjes leuk en een mooi bloempje erbij gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gave kaart voor de lift en je bent inderdaad snel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk idee voor de liftchallenge.
    Mooi gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met al die kopjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk al die gekleurde theekopjes, je vond er wel een heel goed bijpassend stempeltje voor! Heel leuke lift, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook leuk zo met die theekopjes. Veel succes, groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je eenmaal de juiste stempeltjes hebt gekozen is de rest van de challenge helemaal niet zo moeilijk meer. Ik vind deze theekopjes in pastelkleurtjes super vrolijk geworden! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute card. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke, vrolijke kaart. Goeie match deze twee stempels. Heel tof geworden. Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...