Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 22 september 2022

Kerstkaarten 2022 - 43

De kerstkaart van vandaag had eigenlijk  hetzelfde model moeten zijn als die van vorige week, alleen had ik per ongeluk de inkeping in het verkeerde = voorste deel van de kaart gemaakt. Oeps.😕

Weggooien vond ik jammer, dus heb ik er maar een andere draai aan gegeven.
Ik heb een draadje in de vouw gehangen en daar dubbele sterren opgeplakt en die met glossy accents bewerkt en een paar witte sterretjes erop geplakt.

Het papier en het plaatje komen uit een blok van Craft Sensations.
Verder nog een tekststicker, sticker hulstblaadjes bij het wasbeertje.
Challenge:

13 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, Wies, knap om er zo een draai aan te geven (letterlijk, met het draadje met sterretjes!)
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart en had je niet gezegd dat er een foutje was, was het geeneens opgevallen ! Creatief opgelost ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke oplossing voor je foutje! Super mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, je hebt het goed opgelost, leuk die drie sterretjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo werd je creatieve brein goed aan het werk gezet.
    Wat een goeie oplossing, het is een hele andere kaart geworden, heel erg leuk gemaakt.
    Mooi dp trouwens, ergens komt het mij bekend voor, ik zal eens kijken tussen mijn Kerst papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi opgelost, knap hoor en wat een ontzettend mooi dp ik hou van die kleuren, zo mooi.
    Ik ga snel Daphne een appje sturen om te vragen of zij het inderdaad nog heeft gevonden en dan mag ik er vast ook wel iets van hebben.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kerstkaart.
    Het foutje is onzichtbaar, goed opgelost.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We lossen wat op in kaartenland, ik ook hoor! Meestal lukt het en ziet niemand het! Mooie kaart, Wies! Erg leuk dat draadje met sterretjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt en het "foutje" zoals jij het noemt is er volgens mij helemaal geen !
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel goed opgelost !!!!!!
    Mooie kaart !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card. Love the detail of the stars. Thanks for joining the challenge at Merry Christmas Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great rescue Wies. Lovely design and the dangly stars add that extra bit of interest. Thank you for entering the Fur, Fluff, Feather or Fins challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable! Thank you so much for playing along with us over at the Merry Little Christmas Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...