Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 12 maart 2022

Visser (tunnelkaart)

Bij de Liftchallenge wordt nu gevraagd een tunnelkaart te maken.
Ik ben wat door mijn mannenkaarten heen en heb daarom de challenge gebruikt om er weer een voor mijn voorraad te maken.

Tekst gemaakt van dubbel uitgestanste letters van de Action.
Plaatje met het silhouet van een visser (vorig jaar gewonnen bij Mijn Hobbyhonk)
Papier van Craft Sensations

De binnenkant met het tunnelgedeelte.
Papier uit een oud blokje.
Vissen van Joy
Lantaarn van Amy Design
Plaatjes  uit mijn voorraad.

Challenge:
TTCRD #1st March Anything Goes

***
Dank je wel Wendy!

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Wies. Wat een mooie verasssende binnenkant.. met d3 tunnel. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wies!
    Ook je kerstkaartje vind ik heel mooi.
    Hoe gaat het ondertussen met je?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Diny. Het gaat gelukkig een heel stuk beter nu mijn hartritme hersteld is.

      Verwijderen
  3. Heel mooi gedaan deze tunnelkaart Wies, een stoer thema en erg leuk die fles en verrekijker erbij! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart Wies !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je deze tunnelkaart tof aangekleed Wies. Het is echt een stoere mannenkaart geworden zo. Ik weet zeker dat de ontvanger gaat uitpuzzelen hoe je dat gefikst hebt ha ha. Dankjewel voor het meedoen met de lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw die is erg gaaf Wies. Volgens mij heb je een toppertje aan de haak geslagen hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic card for a guy. So glad you joined us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat slim bedacht om er een mannenkaart van te maken. Leuk met alle vissers attributen die je gebruikt hebt. Hij is erg leuk geworden.
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great male card Wies. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Wendy CT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so beautiful. Nice work. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om er een mannenkaart van te maken! Je had er dan ook alles voor in huis wat goed bij elkaar paste. Tof gedaan en bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...