Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 29 maart 2022

Octopus

In de FB de groep van Aussie ANNie zit ook Eileen Godwin, die prachtige stempelkaarten maakt en regelmatig een tutorial op YouTube zet.
Eén van de filmpjes (die je HIER kunt vinden) gaf mij inspiratie voor  het kaartje van vandaag. 
De gekleurde strepen zijn gemaakt met Distress inkt.
De tekst is gemaakt met een stencil en zwarte inkt.
De octopus is een stempel van Craft Sensations en de visjes en luchtbellen zijn van Marianne Design.

Challenge:

14 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan met die mooie octopus!
    Superbedankt voor mijn mooie verjaarskaart. Ik had nog steeds het plan om een Double Dutch Fold card te gaan maken, maar er kwam niet van. Ben heel blij met dit prachtige voorbeeld van jou!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vind ik dit.
    Dit zijn kaartjes die ik heel moeilijk vind om te maken, de kracht zit het hem in het weglaten, genoeg is genoeg, daar ben jij goed in geslaagd.
    De "tekst" gemaakt met het stencil vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zeekaart, zulk mooi inktwerk, ik ga het filmpje zeker even bekijken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooi effect geeft dat met die strepen en het stencil..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend vind ik deze kaart!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie stempelkaart heb je gemaakt met een gave achtergrond,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitwerking Wies! Die gekleurde strepen zijn heel gaaf en de stempels ook. Leuk ook die kleine visjes erbij. Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is really pretty. Thank you for joining the CRAFT challenge this week.

    Debbie
    CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so beautiful. Nice work.
    Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT / Admin / Registered Owner for https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige strand tafereel Wies! Leuk dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi dromerig kaartje is dit! Leuk dat je meedoet met de Dutch card lover, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a gorgeous card! I love how you created the under the we scene, and the jelly fish and fishes are fabulous 😀. Thanks so much for playing along at Sparkles Monthly Challenge! Hugs Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...